fredag 16 september 2011

HÖSTBLOMMOR



Det blommar i  "mormorsrabatten"!




Höstträdgård


Har förstått av er andra bloggisar att stormen som drog fram ställde till det i trädgårdarna... Men hos mig blommar det faktiskt fortfarande :) Love It! 


Just nu - vitt vid flaggstången! 


Och de vissnade sommarblommorna börjar bytas ut till "höstiga" växter!


I bakgrunden händer det saker!! Bloggerskan har lyckats göra ett fynd som kommer att passa in huuuur bra som helst precis just där :)))) Jippieee!! Bilder kommer såklart! 


Och idag är det världens bästa fredag och det vankas after work med tjejerna - Life Is Good :)))


Önskar er en riktigt fin helg!!!

Kraaaam aka

10 kommentarer:

  1. Ha en härlig fredag och helg!! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Nu blir jag ju så nyfiken...
    jag njuter av dina blommor, mina krattade jag upp resterna av igår.

    Ha en gó aw och kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Ni har verkligen jättefint i trädgården fortfarande:)

    Ha en toppen AW med dina vänner
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  4. Halloj! Fina blommor i trädgården. Jag gillar verkligen "sallads" blommorna i fönsterlådan. Tycker de är så häftiga.
    Trevlig helg på dig!
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  5. Här var det ingen storm som rensa rabatterna. Det får jag göra själv och det kanske man ska vara tacksam över just i detta fall!
    Fina kål du hade. Har funderat på såna hade det förra året men än så har jag ljung och nån silvergirlang tror jag de hette.

    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  6. Härligt höstfint - ha en fin fredag! :-)

    SvaraRadera
  7. Åh så fint du har det! Trevlig fredag

    SvaraRadera
  8. Så fina bilder, du har det då höstfint! Kram Johanna

    SvaraRadera
  9. Så fint det blommar hos dig! Man blir så glad.
    Nyfiken på vad du ska göra...
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Höstfint!!

    Ha en trevlig helg :)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera