söndag 11 september 2011

GLITTRIG TOP



En kort glittertop, lite pösmodell som är lite längre baktill. Till det svarta lite glansiga tights av typ "oljerocksyta". Festerna avlöser varandra - igår var det dags igen :)) 



Fest i bystugan :)



En dag som denna, 11 september, känns det jag ska visa rätt ytligt... Mina tankar går till de familjer som mist sina kära i den fasansfulla attacken i USA. Det har nu gått många år och måtte vi aldrig få vara med om dess like igen, även om det som hände i Norge nyligen också skakade om världen ordentligt... Men hur hemskt det än må vara så vill jag fortsätta att sprida positiv anda här på bloggen...


Fick ett önskemål från en bloggläsare som ville se vilka kläder jag fick tag på inför den fest jag nämnt i ett tidigare inlägg, och såklart kan jag visa det!! Jag var ute efter något lite tuffare och mera "party", men ville samtidigt köpa kläder jag skulle kunna ha vid andra tillfällen också. Och ni som följer bloggen vet ju att det oftast är plagg från "billiga gatan" som hamnar i bloggerskans kasse på stan - så även denna gång :)



Jag kom hem med den här...


... parfymen också, luktar supergott - ett tips! Jag brukar sällan köpa en och samma parfym utan det blir olika hela tiden. Efter att ha luktat på några parfymer i disken är det verkligen inte lätt att avgöra vad som luktar gott längre... slutar alltid med att jag köper en flaska på vinst och förlust. Denna gång blev det en hit:)


Nya kläder och halsband - allt från H & M. Redo för god mat och ett glas rött i glada vänners lag - och så klart dansgolvet!!

Önskar er en fin vecka!!


Tjingeling

22 kommentarer:

  1. Topen var jättefin, du klär bra i den.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  2. Maxad Rockstjärnestatus för en så snygg och glittrig top!

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  3. Glammiga du, jättesnyggt!!!
    Kul att läsa mer om dig i förra inlägget.
    Ha en riktigt bra vecka!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  4. Så fin du är..jättesnyggt!!!

    Visst är det hemskt när man tänker på allt som händer i världen, man är såå liten..:(

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Snyggt och festligt!
    Hoppas att du haft en toppenhelg.
    Ha en fortsatt mysig kväll!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Tror att vi behöver alla positiva tankar och roliga händelser som vi bara kan få!
    Så mycket elände och tråkigheter som händer i världen måste uppvägas!
    Du är en härlig glädjespridare!
    Kram Mimmi♥

    SvaraRadera
  7. Snygg du är!! Kul att få inspiration från ställen där jag också brukar handla!

    Kram pernilla

    SvaraRadera
  8. Du e suuuupersnygg!!! :)

    Kram Ida

    SvaraRadera
  9. Hej vännen ha det så trevligt på festen du är sååå snygg:) Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Hej Aka,

    Jättesnyggt! Partaja på du bara ;) Visst är det svårt med parfymdofterna. Lite som rysk roulett och har man tur får man in en fullträff (på ett positivt sätt då hihi).

    Här går också tankarna till alla familjer som drabbades den 11 september. Fruktansvärt och ofattbart.

    Ha en fin vecka!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  11. Den var snygg, eller du var supersnygg i den snarare..
    Har förstått att det är glittrigt som gäller nu, får kika och se om det kan passa mig.
    Dagens datum för onekligen mina tankar tillbaka till dagen jag hörde om förödelsen. Så jättetragiskt för alla drabbade..

    kram

    SvaraRadera
  12. Så snygg du är läckert kram Sofia

    SvaraRadera
  13. Men vilken partypingla du är. Jag blir allt lite sugen ;). Fast inte alltid så lätt med två småttingar och halvbrist på barnvakter. Men om det bjuds då passar vi på :-)
    Ska ta och gå någonstanns och dofta på den parfymen. Skulle vilja ha något nytt.
    Kramis Anette :-)

    SvaraRadera
  14. Go kväll snygging!!

    Så fina kläder du hittat, passar ju jättebra på fina dig :) Kul att uppdatera garderoben och att dessutom hitta kläder på "billiga gatan" är ju toppen!

    Hoppas helgen varit bra och parfymen ska jag absolut gå och dofta på någon dag!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  15. Ha en fin måndagskväll. Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  16. Snyggt! Visst har väl HM fina kläder. Jag ska hämta ett paket imorgon som innehåller samma slag byxor och annat smått och gott :)
    Trevlig kväll, Kram

    SvaraRadera
  17. Fint - det är kul med kläder, smycken och parfymer, sätter guldkant på tillvaron. :-)

    SvaraRadera
  18. Så snyggt! Gillar verkligen glittertoppen!

    SvaraRadera
  19. Partypingla!!
    Känner igen det där med parfymer. När vi åker till Finland så luktar jag ibland på dom men behövs inte så många till man vet varken ut eller in och huvudvärken kommer. : )

    Kram Kia

    SvaraRadera
  20. Hittade till din blogg för första gången idag och jag GILLAR den! Hit återvänder jag gärna! Gillar dina outfit-bilder (inte samma Chill Norway och Odd Molly som man ser i alla andra bloggar, utan lite mer plånboksvänliga kläder - me like).

    SvaraRadera