tisdag 13 september 2011

CHARMIG TRÄDGÅRD




En lummig trädgård där vissna löv får ligga kvar och allt känns helt naturligt! Ändå är allt otroligt välordnat och det märks att här har någon tänkt till!!!!



Spännande miljö


Inser att jag INTE är färdig med trädgårdsinlägg än, det är ju trots allt ett tag kvar innan snön kommer och även om många blommor sett sina bästa dagar så finns sååå mycket annan inspiration att finna i trädgårdar!!!


Jag och maken besökte en handelsträdgård i helgen!! En helt uuunderbar trädgård!! Bloggerskan kom hem med lite smått och gott, pioner och gammaldags buskrosor bland annat - lovely! Vår ena klotlönn hade dött så vi passade på att byta ut trädet mot ett nytt. Förhoppningsvis ska det nya nu ta sig och klara vintern. 



Ägarna till trädgården bor verkligen superfint!!








Hääärlig inspiration - något för alla smaker!!


Önskar er en skön tisdagkväll!

Tjingeling!

19 kommentarer:

  1. Jätte fint och vilken vacker "glas veranda".
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder! Vilken fin ljuskrona av tråd!
    Kram
    Nelya

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder tjejen höst kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Läckert och jag föll för ljuskronan och brädstigen så vackert! Mmmm. Ja, nu kan man snart börja planera för våren.....urrrk..
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Att låta sig inspireras är härligt!

    Ha det gott

    SvaraRadera
  6. Ljuskronan fångade mitt intresse..så snygg!
    Vackra bilder, det känns som om alla blad rök i stormen igår, inte mycket trädgård kvar här hos mig inte...

    kram

    SvaraRadera
  7. Häftig ljuskrona!
    Mysig trädgård. Min lilla trädgård ser... ja, vad ska man säga. Lite med avskalad ut kanske =)
    Kram.

    SvaraRadera
  8. Så fina bilder! En trädgård jag absolut skulle kunna sätta mina skoavtryck i. Önskar att vår trädgård var lika lummig ;o)

    Och finfina kläder som alltid har du köpt! Kul med lite modeinspiration :o)
    Ha en fin dag!
    Kramisar
    Ulrika

    SvaraRadera
  9. Gillar ljuskronan skarpt :-) Du måste komma över till mig och kolla in min hallampa som jag nu köpt :-)
    KRamis Anette :-)

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig gång där på slutet!

    Mina stövlar är sååå sköna. Har haft dem varje dag. : )

    Kram Kia

    SvaraRadera
  11. Vad jättevackert och fina bilder. Tänk om någon kunde hjälpa till och fixa till min trädgård så den blir lummig, med gångar och vackra blommor. Christina

    SvaraRadera
  12. Åh så fint det var..ljuskronan vara helt underbar..:) När du visar så inspirerande bilder vill man ju nästan att det ska vara vår igen så man kan fixa lite i sin egen trädgård;)

    Önskar dig en härlig kväll
    Kraaaam Susanne

    SvaraRadera
  13. Ljuskronan är ju helt underbar!!!
    Va mysigt att åka iväg med mannen!!1
    Ha en fortsatt mysig kväll!!!
    Kram LOtta

    SvaraRadera
  14. Myspoäng till er!! Vilken trädgård!
    Vad kul att få med sig lite konstprojekt hem å.

    Här bara regnar det och blåser...tur att du livar upp tillvaron med dina fina bilder du delar med dig av!
    Ha en mysig lördag! För det är det väl hos dig? Hihi!

    Kraaam daaaa!!!!

    SvaraRadera
  15. Konstprojekt???
    öh...härlig T9 man har i mobilen.
    Ja..ett nytt ord tydligen, men jag menade ju HÖSTPROJEKT!!!

    Ja..kram igen då:$

    SvaraRadera
  16. Tack ännu en gång för härlig inspiration! Perfekt att dra ut det sista ur sommaren :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  17. Onsdagsstalker...thats Me:-)

    Vad kul att du är med!
    Får nog ta en snabbkurs med dig:-)

    Visst är dom fin! Jag fick den med posten idag. Lycklig:-)

    Jag ska ha inredningsparty till veckan...LIVING and Room...
    Spännande! Synd det inte är nästgårds...kunde du ha titta förbi :-)
    Tjing på re!

    SvaraRadera
  18. Hejsan!

    Ser mysigt ut! Fin trädgård! Lite mystik sådär över dammen och så den fina landgången. Gillar!

    Ha en fin torsdag Aka!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  19. Vilken mysig trädgård och tänk den som hade en man som kunde tänka sig att strosa runt i en handelsträdgård :)

    Kul med den näst sista bilden där det står Trollstigen och så den sista bilden där det faktiskt ser ut som en liten trollsvans längst bort på stigen... Kram!!!

    SvaraRadera