onsdag 14 september 2011

BADRUM I GRÖNT



Kusin Katrin tar emot i sitt superfina hem!!!


Stilrent badrum


För en tid sedan hälsade jag på min supersöta kusin i hennes hem! Och jag säger bara wow vilken inspiration! Katrin vet vad hon vill med sitt hem och med en man som är snickare så kan det inte bli annat än bra!!! 


Hemmet har renoverats successivt de senaste åren. När det var badrummets tur visste Katrin att det var grönt hon ville ha! På kakelaffären visade personalen henne ett kakel de tyckte var hemskt, men Katrin såg potentialen och det var exakt i hennes smak!!! För en billig penning blev kaklet hennes :)


Och visst blev det jättefint!!! Stilrent och sofistikerat!!! 


I andra delen av badrummet ( som är rätt stort, syns i spegelbilden) finns bastun där Katrin och familjen ägnar en hel del tid :) Även där går tonerna i grönt...


... och jag säger bara gah.... så himla fräscht!!!!

Återkommer med fler inlägg ifrån Katrins fina hus!


Kraaaam aka

9 kommentarer:

  1. Ja det var riktigt fint!!

    Ha en fin resterande vecka :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Wow läckert : ) kramSofia

    SvaraRadera
  3. Hej hoppsan så snyggt kusinen har det!
    Ni är ju lika, du vet att jag gillar släktband och tittar extra noga...men allvarligt så är ni det, tycker jag.

    Kram och kram igen!

    SvaraRadera
  4. Ja håller helt & hållet med dig..superfräscht & fint:) Jag tycker om grönt, men jag kan förstå att dom blev förvånade över deras kakelval för jag tror dom flesta trots allt väljer vitt kakel.

    Spännande att få se fortsättningen sen!

    Kul att du gillat mina klädinlägg, tänkte på det idag att vissa kanske inte gör det men det är ju såå kul nu när hösten kommer och köpa sig lite nytt & fråscht:)

    Godnatt & sov så gott
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  5. Mmm, jättefint med grönt! Inte många som vågar sig på grönt i inredningen, men det här var fräscht.

    SvaraRadera
  6. Jätteläckert och vågat!!!
    Men blev hur fräscht som helst..
    Ha en fortsatt bra dag
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Tack och ja jag har maschallhållare på min trapp. : )

    Ett ordentligt badrum står på min önskelista.

    Kram Kia

    SvaraRadera
  8. Ursnyggt med grönt...gillar det i badrum. Och ditt inlägg med den vackra trädgården Wow va fint. Önskar dig en fin torsdag och en trevlig helg, kram Maria

    SvaraRadera
  9. Ser fram emot fler bilder.

    Ha en suverän kväll!

    SvaraRadera