lördag 17 september 2011

AFTER WORK




På väg till krogen!! Snygga brudar dressade i Odd Molly!


Girls Night Out


Träffade mina fina vänner igår!! Superkul! Och som vanligt blev det ju sååå mycket skitsnack, haha. Har på känn att bloggeskan var den som stod för det mesta snacket igår, munnen gick i ett :))) Men har man mycket att prata om så har man :))


Varje gång jag träffar Ann-Sofie så slås jag av att hon är en blandning av Kirsten Dunst och Josefin Nilsson i Ainbusk!!! Är det bara jag som ser likheten??!


Med glimten i ögat och med snygga...


... Odd Molly-klänningen på - vars budskap bloggerskan anammat som hade lockar i HEEEELA håret igår!! Tyvärr fick jag ingen bra bild på det, undrar varför, haha!!!

Supertrevligt sällskap och...



... god mat - ceasarsallad!


Nu - svampplockning med fina vännen Lotta :)) Önskar er en fin lördag!


Kraaaaaaaaam 

19 kommentarer:

  1. Nä visst ser man likheter. Kul med tjejkväll. Önskar dig en skön fortsatt lördag ute i skogen. Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Ser ut som ni haft en kanonkväll. Jag var också ut med mina tjejer igår kväll. Man måste ut och träffa kompisarna titt som tätt. Ha en fortsatt fin helg! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Låter som en kanonkväll med goa & snygga vänner..de är ju såå mysigt:) Jag ser absolut likheten!

    Hoppas dagen i skogen varit mysig

    Ha en skön kväll
    Kraaam Susanne

    SvaraRadera
  4. Men nu blir jag generad. Det är ju pangbrudar!! Tack Annika för en superkväll! Tiden bara flög fram. Hoppas att du har tur i svampskogen och att det blev något gott till middagen! Nu ska jag dricka lite rött vin. Kramar! Ann-Sofie

    SvaraRadera
  5. ser ju himla trevligt ut med lite utekväll me sina väninnor,får nog ta och dra ihop mitt tjejgäng snart med för lite skitsnack god dryck och med en bit mat....
    Hoppas du hittade lite svamp med lotta idag!!
    Ha en fortsatt mysig Lördag kväll...
    Kram på dej Lotta

    SvaraRadera
  6. Låter toppen fina tjejer : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  7. Josefin Nilsson, ja och lite hon i Rednex...
    Ni ser ut att ha haft supertrevligt, kul!!

    Ha en mys kväll :)

    Massor av kramar!!!

    SvaraRadera
  8. Visst ser jag likheterna :) Fina ni var när ni var ute på trevligheter!! Underbart att ha goda vänner att snacka skit med, det behöver man så väl!

    Hoppas du fick en fin dag i svampskogen och en mysig lördagkväll!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  9. Man kan se att ni hade en härlig kväll i finaste strassen.....god mat, gott sällskap och att dcessutom få känna sig snygg och fin är ju bara super.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Åh vad trevligt med en tjejkväll. Kan tro att det blev babbel och en hel massa skratt och vin kanske. Att fylla på med energi från goda vänner är härligt.

    Ha det fint Aka

    SvaraRadera
  11. Hej.:-) så kul jentekveld.:-)flotte jenter... og en flott og levende blogg...gøy å se personen bak bloggen også syntes jeg..-) kommer gjerne igjen og legger meg som følger..-) ha en toppen søndag.:-) klem

    SvaraRadera
  12. Tjejkväll..trevligt! Det var ett tag sedan kan jag lova :)
    HA det så gott!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  13. Helhärlig kväll verkar ni ha haft. Likhet helt klart med flickan som mötte Lassie;) Christina

    SvaraRadera
  14. Så härlig tjejkväll ni hade, kompisarna ser så glada ut!

    ha en skön dag i skogen! kram

    SvaraRadera
  15. Mysigt med tjej kväll!! Det kan aldrig bli för mycket tjej-snack och fniss!! Saknade dock bilder på bloggerskans outfit för kvällen ;)
    Kram

    SvaraRadera
  16. Vilken härlig kväll det ser ut som ni haft! kram

    SvaraRadera
  17. Tjingelin härliga tjej, du ska veta att jag har haft total koll på dig!.....du har en av de härligaste Bloggar.....Ja,ja sträck på Dig nu! Fortsätt njuuuut av livet och de dina!
    Varm ärlig lång kram från mig.

    SvaraRadera
  18. Härligt det ser ut.

    Du har vunnit hos mig :-)

    Kram

    SvaraRadera
  19. Mysigt med skitsnack en helkväll, det gillar vi tjejer! ;) ....och jag kan bara hålla med på den översta bilden är din väninna väldigt lik Kirsten/Josefin - jättesöt :)

    Kram F

    SvaraRadera