måndag 22 augusti 2011

VÄXTSTÖD VID GROVENTRÉN






RostigtVäxtstöd


Halloj!!! Idag är det första skoldagen för dottern så nu är vi inne i "vanliga" rutiner igen - på gott och ont! Men redan nu ser jag fram emot höstlovet då dottern är ledig och jag och maken har semester tillsammans - längtar!!!



Min kaprifol frös ordentligt i vintras men repade sig efter hand. Den har fått ett nytt växtstöd och jag hoppas att den kommer att trivas vid groventrén :)



Önskar er en fin vecka!!


Kraaaam aka


12 kommentarer:

  1. Viktigt att ha nåt att se framemot!

    Ha en härlig vecka :)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  2. Vilken fin groventré du har och jag tror kaprifolen kommer att trivas i sin fina klätterställning!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Superfint wow kram och välkommen vardag ; ) Sofia

    SvaraRadera
  4. Ja, nu börjar allvaret igen. Min start blöev inte den bästa - jag bor ju i den delen av Göteborg som haft översvämning. Men nu har jag väldigt städat i källaren... Alltid något! Kram, Erika

    SvaraRadera
  5. Där kommer det lukta riktigt gott då, för kaprifoldoften är underbar.
    Ja, nu tickar dagarna på som vanligt igen.
    För min del känns det ok för jag gillar hösten.

    Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  6. Snyggt växtstöd och rostigt :)
    Ha en fin måndag, Kram

    SvaraRadera
  7. Vad smart att ha Kaprifol vid entrén, det blir ett härligt välkomnande för era gäster.

    Så smart med ledighet under höstlov, så smart har jag också varit :-)

    SvaraRadera
  8. Kaprifol som doftar sååå härligt.Passar ju superbra vid en dörr. Snyggt stöd för blomman också.
    Tjingeling i måndagsnatten!
    Anette :-)

    SvaraRadera
  9. Här har skolan också börjat.
    Ska ni resa bort på lovet?

    Kram Kia

    SvaraRadera
  10. Ja nu blir Kaprifolen glad igen. Visst är det skönt med lite struktur på vardagen när skolan börjar. Ja snart är det höstlov...inte klokt vad tiden går. Önskar dig en skön kväll, kramar Maria

    SvaraRadera
  11. Så snyggt och nödvändigt va? Kram johanna

    SvaraRadera