måndag 15 augusti 2011

SMASKIG PRESENT





En korg med godsaker :)



Lovely Day



Igår hälsade jag på min fina kusin som bor på annan ort, så himla kul att träffa henne!! Och så roligt att se hur långt de hunnit på sin husrenovering!!! Jag tog en del kort som jag hoppas blev bra så jag kan visa här på bloggen :)

När man åker bort är det ju roligt att ta med en liten gåva och det gjorde bloggerskan också, MEN jag åkte därifrån med sååå mycket godsaker som JAG själv fick i present!!!!!





Vaaaa!! Vilken överraskning!!! 


Senare på kvällen kom sonen över efter att ha varit på en semesterresa utomlands. 


Jag värmde lite av hjortronsylten jag fått av min kusin och serverade tillsammans med vaniljglass och till det en mumsig choklad- och kokoskaka som dottern bakat :)



Life Is Good :)

19 kommentarer:

  1. Mumsigt!
    ... Life is good! - Härligt att höra :)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  2. Yummie!
    Det var goda saker du fick, jag hade hoppat högt av glädje! Kokoskakan låter så god...

    Ha en bra ny vecka med vad det innebär, KRAM!

    SvaraRadera
  3. Ja du livet är allt bra gott ! Så mycket smask i så söta förpackningar. Önskar dig en skön start på veckan :) Kramar Maria

    SvaraRadera
  4. Vad mycket fint, hjortron är ju så gott!

    SvaraRadera
  5. Hoppas det smaka!! Det va sååå roligt att få träffa dig igen:) Jag blir så glad i själen efter varje gång vi setts:) Kram Kusin Vitamin!!

    SvaraRadera
  6. Gud så gott allt ser ut! Vilken lycka att ha en sån underbar kusin!!
    Ha en fortsatt skön dag!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Så mycket gott, både kakan och presenterna! Ha en bra måndag!

    Kram pernilla

    SvaraRadera
  8. Kul med presenter!! Jag kom hem från fjällen igår och då hade vår inneboende för helgen lämnat presenter till oss. Det tackar man för.

    Lycka till till dottern med skolan. Börjar det bli tomt där hemma nu?

    Kram Kia

    SvaraRadera
  9. Åh vad du gottar dig ;) Smaklig spis!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  10. Gott, gott!
    Och vilken mysig present, såna är alltid bra och trevliga och gulliga.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  11. Brända mandlar som doftar så gott så gott. Vad trevligt!

    SvaraRadera
  12. Vilken underbar korg!!!! Så mycket godsaker...du vet att du fått en utmaning av mig va;) hihi

    SvaraRadera
  13. Åååh, så mycket godsaker du fått!! lyxigt och kul att bli lite bortskämd :)

    Hoppas du haft en bra start på veckan!!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  14. Nu får jag allt dra dig i örat...att du inte ringde så att jag också fick komma & smaka på gosakerna! Varm hjortron älskar jag....
    Var rädd om dig käre vän! Du vet väl att du är en speciell qvinna? Tänk vilken lycka för din familj att ha dig i sin närhet!
    Må väl och ha det så gott!
    Kramen från mig och en puss i pannan också( de behöver du när de är måndag)

    SvaraRadera
  15. Mmmm va gott! Vardagslyx är alltid härligt och välbehövligt.

    Hoppas allt är bra med dig!
    Kram Clara

    SvaraRadera
  16. Tjing!
    Men DU är då en hejare att strö glädje och komplimanger! Man blir ju bara så...GLAD!! .....TACK!!

    Och din kusin tycker nog likadant, så inte konstigt att du fick en massa gott med hem!

    Vilken mys kväll det blev till på köpet!!
    Life IS good!

    Många big hugs!

    SvaraRadera
  17. Mmm, vad gott, verkligen en trevlig present!

    Ska bli kul att se bilderna från din kusins hus här på bloggen!

    Ha en fortsatt bra dag Aka!

    kraam Jenny

    SvaraRadera
  18. Åh vilken fin/god present! :)
    Kul med bilderna på huset.
    Ha det så bra!
    KRAM

    SvaraRadera
  19. Gud vad gott : ) kram Sofia

    SvaraRadera