måndag 22 augusti 2011

HÖSTKLÄDER




Favvoörhängen men gah... vad jag är LESS på min garderob just nu!!!



Suck...


Nu är det verkligen helstrist i bloggerskans garderob... Det ekar toooooomt.... 

Dagens outfit bestod av...



... en svart kråsskjorta från Kappahl, beige kinos från H&M och...


... svarta boots från Scorett! 


Men lite nytt hamnar i garderoben snart! Idag klickade jag hem den här...


... häftiga retroklänningen! Måste säga att jag är lite svag för retroplagg och denna blir en perfekt vardagsklänning som jag tänker ha på jobbet - att matcha med de här...


Källa: Ellos.


... tightsen!! Och gärna bootsen till - sååå snygga!! 

Nu behövs mer vardagsplagg men också några kläder till höstens fester :)) Hur är det med er, sugen på lite höstnytt??


Tjingeling!

13 kommentarer:

  1. Egentligen är jag inte alls sugen att det ska bli höst snart. Hann inte med denna sommar med allt jobb vi utfört med uterummet. Det har dock varit väldigt roligt!

    Tunikan i retrostil var fin, den gillar jag!
    Tights är det bästa jag vet och de du visar skulle jag kunna tänka mig helt klart;)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ååå, saknar postorderkataloger!!

    ...brukade handla jättemycket från Ellos, H&M och Josefssons när jag bodde i Sverige - det var ju så himla enkelt :)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  3. Du är alltid så himla fräsch, ibland kan jag tänka på dig när jag fixar till mig. Du måste vara född som en nyponros!
    Såg reklam flasha förbi på tv:n från Ellos och tyckte det jag såg var snyggt. Ska in och kika jag med..Tycker att det kan vara lite svårt med storlekar bara, är 36 i midja och måste ha långa ben och 38 över axlar men då blir det ofta stort i midjan, problemen går liksom runt runt och kläderna på retur.
    Fast klänningar/tunikor går ofta bra, ska kika som sagt för den var snygg.

    Kram till dig snygging!

    SvaraRadera
  4. Jo, tack en ny fyllning till garderoben vore inte helt fel!! Och jag gillar beställa hem och få paket med posten. Orkar inte springa runt i affärer och prova, lättare att få hem.

    Det lät som ni hade semesterplaner att åka bort på lovet. : )

    Kram Kia

    SvaraRadera
  5. Vanligtvis sugen på nytt men än har inte intresset vaknat till liv. Plaggen du har hittat är i alla fall jättefina, läckra.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  6. Ja visst är man sugen på höstgarderob! Min ekar inte tom, men är full av crap. Dags att rensa ur sommarkläderna. Snart! Jag håller fast i sommarstassen så länge jag bara kan, så än så länge är det kortärmat, barbent och barfota i sommarskorna som gäller. Har inte hittat några höstfavoriter än.... Kram Milla

    SvaraRadera
  7. Jag är supersugen på en ny höstgarderob, men barnen först :-)

    Ha det bäst

    SvaraRadera
  8. Iiiiiiii...alltid sugen på nytt till min garderob! Jag har precis haft en sån där 'down'-period när det gäller mina kläder, men så plötsligt snubblade jag över lite nya höstplagg och vips så blev garderoben kul igen :o) Nu ska det bara införskaffas två par jeans också, så är jag redo för hösten ;o)

    TACK TACK söta du för kommentaren på vår 1-årsdag. Men du är ju bara urgullig och vi blev så glada båda två :o)
    Puss på dig
    Ulrika

    SvaraRadera
  9. .....förresten, ursnygga kläder du har beställt ;o) Me like a lot!!!!

    SvaraRadera
  10. Blir alltid galet sugen på nya kläder när hösten kommer, så även i år :)

    Ha en skön dag!

    //Johanna

    SvaraRadera
  11. Hej Aka!
    Tycker du ser väldigt snygg ut i det du har på dig;)
    Snygga höstplagg du beställt! Jag skulle oxå behöva en uppdatering i min garderob,
    har några tråkiga extrakilon jag vill bli av med först..tycker allt jag provar blir fel på mig just nu:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  12. Jag lägger det mesta av mina pengar på nya badrummet, men eftersom det blir så fint där behöver jag inga kläder. Kan ligga näck i badkaret och dölja mig med skum, hihi! Kramar!

    SvaraRadera
  13. Jag tycker du ser supersnygg ut!! :)
    Ja, jag MÅSTE fixa en ny garderob till hösten, men jag är lite osäker på vilken stil jag vill ha... Gulligt men ändå tufft liksom! :/

    Kram Ida

    SvaraRadera