onsdag 3 augusti 2011

HÖNSGÅRD I LANTLIG MILJÖ




En svettig bloggerska precis hemkommen efter en riktig långprommis!!! Det gäller att inte tappa taget om motionen, jag vill inte att min rygg ska krascha igen :( 


Fin miljö!


Trots att jag bor på landet är det bara några minuter in till stan med bil. Om sommaren cyklar jag ofta till jobbet och det händer att jag tar en prommis hem :) Och jag kan ju iiiinte klaga på miljön direkt...





En superstolt tupp i en jättemysig hönsgård precis bredvid vägen!


Nu - dags för ett dopp i sjön med yngsta dottern :)))


Kraaaaaaaaaam 

6 kommentarer:

  1. Det var länge sedan jag var nära höns men kan minnas doften till dina fina bilder. Vilka färger tuppen har, ingen dålig hemväg det där.
    Tänkte ta en joggingtur i morse men sen kom solen i ett huj och det blev för varmt. Men jag håller allt igång jag med, annars hade jag inte varit så pigg som jag är. Det är så härligt att röra på sig..heja dig!

    kram

    SvaraRadera
  2. Vad är det man säger, stolt som en tupp!
    Så duktig du är som motionerar!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Vilken "hurtbulle" du är, förståndigt av dig att tänka på din kropp. Du vet den ska du leva LÄNGE med! Tänk vad mycket roligt du har framför dig...detta att bli "tant" och må som fisken i vattnet. Kan upplysa dig om att de är mkt.SKÖNT.
    Var nu rädd om Dig och de dina! Njut av livet, det går ej i repris.
    Varm kram från mig.

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar miljö ni bor i! Jättecharmig och fin hönsgård, det ser verkligen idylliskt ut.
    Trevlig blogg du har, hit kommer jag gärna igen. :)

    Kram, Madeleine

    SvaraRadera
  5. Snacka om lantlig idyll!
    ...mysigt :)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  6. Äh vilka härliga bilder från hönsgården, vackra färger. Läste att du haft/har problem med ryggen, tråkigt att höra. Jag är själv stelopererad & fick diskbråck efter operationen så jag vet vad det innebär. Man vill ju göra så mycket, också säger ryggen ifrån, skittråkigt. Duktigt av dig att röra på dig.
    Spännande med erat staket, men vilket jobb,,,puh.
    Kram på dig, Ninna

    SvaraRadera