lördag 20 augusti 2011

DRÖMMAR GÅR I UPPFYLLELSE!




Jag har några resmål jag drömt om och längtat till och ett av dem är Fårö, vilket jag och maken besökte i somras. 



Gästbloggare!



Hej alla, Lotta här som gästbloggar idag! Tänkte visa lite bilder från min sommarsemester på Gotland! Min kära vän, blogginnehaverskan, har önskat att få följa med på en liten tur genom min drömsemester och ni bloggläsare är självklart välkomna att hänga på! 


Runt om Fårö sträcker sig häääärliga sandstränder...


... och som om inte det vore nog så sken solen från en klarblå himmel under hela vår vistelse där... kan inte fatta vilken himla tur vi hade :)


Vi hade cyklarna med och gjorde lite utflykter...



... i ett magiskt vackert landskap.

En kväll packade vi cyklarna med matsäck och gav oss iväg, tog av på en grusväg och efter en stund hamnade vi på ett typiskt drömställe vid havet.


Ovan kokas potatis på trangiakök, vilket är en självklar utrustning om man är ute efter att uppfylla sina drömmar ;)


Aldrig har väl sill, potatis och en kall bira smakat sååå himla gott som vid en fårhage med...



... havsutsikt!

Jag önskar att min kära vän blogginnehaverskan och ni läsare får möjligheter att uppfylla era drömmar!


Kram från Lotta

7 kommentarer:

  1. Älskar Fårö! Fina bilder. kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Härligt! Har aldrig varit på Fårö, får bli nåt att skriva upp på min "to do list" :-)!

    SvaraRadera
  3. Hej Lotta!
    Fårö är så fint och hoppas att alla som inte varit på Gotland ser dina vackra bilder och åker dit, underbart!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Kom bara över bron en gång för typ 30 år sedan. Var på scuotläger och vi skulle slå läger på Fårö men något med det militära (minns ej vad) gjorde att vi fick åka tillbaka till Gotland och slå upp tälten där.
    Fårö och Gotland står på min "to do list" när vi besöker Sverige nästa år.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Tjingeling, här är virr tanten som inte fattar något....Har hon som äger Bloggen EJ varit där...eller...Men att du Lotta varit där, det fattar jag. Du visar jätte fina bilder från ön!
    Tack för att du bjöd med virr tanten på utflykten. Det var några år sedan jag var där.
    Tur att Bloggerskan har dig som inhoppare ibland! Var rädd om er båda två!
    Kram från mig.

    SvaraRadera
  6. Såå vackert, måste dit en dag.. Kram

    SvaraRadera
  7. Tack söööta du för ditt inlägg och dina fiiiina bilder!! Jag blir sååå sugen att åka till Gotland, måste ta med mig maken dit en dag! Resmålet hamnar definitivt på min önskelista!!!! Hoppas på fler blogginlägg snart :)

    Kraaaaaaaaaaaaaam från mig!!
    /aka

    SvaraRadera