måndag 11 juli 2011

MYSIG DAG MED VÄNNEN



Lena strike a pose!! Fina vännen kom förbi och vi hade en heldag hos mig! Sååå mysigt :)



Lovely Day


Jag har så roligt med min vän Lena! Vi lärde känna varandra som kollegor men det utvecklade sig till en fin vänskap. I veckan hälsade hon på och det börjar bli tradition med en årlig baddag hos mig :) Men först...


... tog vi en låååång häärlig prommis i omgivningarna :) Och vi gick förbi den suuuuperfina lyktstolpen som bloggerskan är sååå sugen på...






Den skulle gärna få stå på min garageuppfart, jättefin tycker jag!! Något annat inspirerade efter vägen var den här fina balkongen...



Checka in de dekorativa konsollerna under balkongen, passar perfekt in i miljön till det gamla huset!!!


Väl hemma ägnade vi ju oss förstås åt det viktigaste av det våra träffar innehåller...




... god mat & dryck och ett och annat glas rosé:)) Så för att vara säkra på att vi inte skulle sjunka som två gråstenar när vi badade efteråt höll vi oss ovanpå flytmadrasserna, haha. 



Såå härlig dag! Och idag fortsätter projekten i bloggerskans trädgård! Hur ser er dag ut??



Kraaaaaaaam

11 kommentarer:

  1. Såå mysigt!
    Vi smiter från projekten och ut på havet. Måste bara få alla att vakna, fniss. De 2 stora har kompisar och de sover huuur länge som helst...
    Solen skiner och man får passa på att njuuuta!
    Ha en toppen dag.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Underbart att vara med vänner- man får en energikick av det. jag har oxå varit det i helgen, men sovit för lite så jag känner mig mest trött;) Kram johanna

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar dag, det riktigt syns på bilderna hur gott ni hade det!
    Och lyktstolpen är verkligen vacker!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Underbart att vara med en kär vän : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Låter härligt och så fina bilder.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  6. Tänk att denna tjejen observerar alla snygga detaljer på sina promenader.....hon har "öga" för det!
    Roligt att träffa goa vänner! tänk vad mycket det tillför våra liv.
    I dag har tanten vilodag!!! Du vet vår trädgård var full av trevliga vänner i lördagskväll/natt......och gamla tanter har inte den orken numera.....*fniss*.....Så nu "hasar"jag runt i trädgården och plockar minnen från festen. Men roligt hade vi!!!
    Igår träffade jag faktiskt i Bloggvän för första gången! Härlig bekantskap!
    Nej, nu får du inte veta något mer.....hi,hi.
    Var rädd om dig nu härliga varma tjej!
    Låååååång varm kram från den skruvlösa Monica.

    SvaraRadera
  7. Ser ut som en skön dag med vännen!
    GRATTIS vill jag säga för du är vinnaren hos mig! Maila din adress så skickar jag vinsten! Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  8. Hejsan Aka,

    Härlig dag! Mat, bad o vin.. kan det bli bättre? ;) Lyktstolpen var verkligen fin och jättekonsollerna gjorde hela balkongen.

    Läste om den rymningsbenägna kaninen. Hihi vilken luring! Vad har han för gömställe han kryper ut igenom tro... Söta är de iallafall!

    Ha en fin dag - kram Sanna

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig dag, det är så skönt att bara äta gott och njuta av trevligt sällskap!
    Ha det bra!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  10. Ibland kan jag bli helt tossig när jag ser något snyggt jag vill ha..lyktan är förstås liite svår att gömma undan.
    En så härlig dag ni haft, vänner är viktigt!

    kram o hej från mej!

    SvaraRadera
  11. Fina bilder, och en underbar lykta! Jag och mannen i mitt liv har semester så vi latar oss mest och åker på kopplade. Fyndade vackra assietter i dag, tillverkade i min hemstad en gång. De finns på bild i min blogg... Ha en bra dag! Kram!

    SvaraRadera