tisdag 19 juli 2011

KLÄNNING TILL SOMMARFESTEN




Yes, perfekt!!! Den här fina klänningen skulle jag gäääärna ha på mig på sommarfesten på lördag!!!


Klänning saknas...

Bloggerskan är bjuden på en sommarfest på lördag, ska bli sååå kul!! Men tyvärr ekar det tooooooooomt i garderoben, suck... Har INGET ALLS att ha på mig, grrr.... Men det finns en hel del inspiration i de här...









... godbitarna!!! Vilket ögongodis!!!! Kan konstatera att jag har ett par liknande bruna high heels så nu fattas ju bara klänningen ;)


Tjingeling

12 kommentarer:

  1. Jag har frisyrerna och du har klänningarna- perfekt combo;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Och tänk att det var just skorna jag tittade mest på... hihi:) Jo klänningarna var också urfina, men jag som ännu inte kan gå i höga klackar (pga sjukdomen) läääängtar till jag kan gå på fest i klack, skorna gör så mycket!!

    Hoppas du hittar något att ta på dig! Annars gör du nog succé!:)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Härlig inspiration! Klänning nr.5 blev min favorit!

    Hoppas allt är bra med dig och att du har en skön sommar!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Tjoho, vilka fina klänningar.
    Trodde först att det var OM, ett par var slående lika i designen, tyckte jag..
    Kunde lätt ha köpt allihop!

    kram

    SvaraRadera
  5. Så snygga klänningar tack för tipset : ) Är säker på att du kommer hitta ngt snyggt att ha på dig och se "stunning" ut. Det gör du ju alltid : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Superkalasiga klänningar! Hoppas att du hittar ngt som passar.
    kram Malin

    SvaraRadera
  7. *fniss*....garderoben ekar tom......nu får jag allt dra dig i örat.....det tror jag INTE på!
    Allt klär en skönhet, så det blir troligen inga problem för den här bloggerskan!
    Må väl och varm kram från mig.

    SvaraRadera
  8. Väldigt snygga klänningar.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  9. Hej Aka,

    Sååå snygga!! Du får göra en djupdykning i garderoben. Minns att du hittade en "gammal trasa" där sist (hihi) och den blev ju som ny när du piffat till den. "I believe in you" ;)

    Stor kram Sanna

    SvaraRadera
  10. Vilka snygga!!!
    Skulle gärna ha nr 1-2-5-6
    Men min kropp fattas! Hahaha.

    Men du hinner ju ut och shoppa ju -eller söka lite mer i garderoben! KUL med fest.
    Ha en toppendag!
    KRAM

    SvaraRadera
  11. gud va snygga klänningar =)

    SvaraRadera
  12. Long time no see - jag harvarit utan internet uppkoppling på sommarstllet, så nu har jag mycket härligt att läsa kapp mig på!
    Vill ha, vill ha, vill ha!!! Så mycket snyggt här ovan! Skorna är ursnygga, och bootsen - vill ha igen!
    Stor kram

    SvaraRadera