onsdag 27 juli 2011

HÖST OUTFIT



Källa: DV

Jag köper hela konceptet från topp till tå!! Just give It to me!!! Vilken helt outstanding outfit, skitsnyggt!!! Lite extra om man vill sticka ut en aning :)



Catwalk News



Inget dopp i sjön idag för bloggerskan som är lite krasslig ... liksom mannen och DÅ FÖRSTÅR NI säkert hur illa saker och ting kan vara här hemma, haha!!  Efter lite surfandes fastnade jag för de här...






Källa: Miu Miu


... höstnyheterna!! Checka in den helhäftiga designen på klackarna!!!  Inget för vardagsbruk men oj oj vad snyggt till fest!! På catwalken visas klänningar som ofta upplevs lite för vågade (åtminstone känner jag så) men dessa ovan tycker jag är vackra!! Det närmast i likhet med ovanstående höstinspiration som går att finna i bloggerskans garderob är...



... den här blusen med knytband i ryggen som hängt med läääänge (och förstås det  mörktonade "höstiga"hårfärgen!!) Så nu är maken glad igen ;) 


Hur är det mer er bloggisar, börjat få lite höstkänningar??


Tjingeling

3 kommentarer:

  1. Jajamen, det har jag. Gillar hösten men det känns som känslan av den, kommit lite tidigt i år.
    Kan inte låta bli att tänka på Dorothy, när jag ser de glittriga skorna. Har sett Harry potter ikväll, allt poffande o tjoffande med trollstavar har nog satt sina spår..

    Stora kramen!

    SvaraRadera
  2. Nej inte alls. Här längtar jag så jag kan spricka efter våren och lite värme haha. Uppoch nervända världen minst sagt!! Kul att du gilla mina lampor och att du lyckades engagera mannen också :-) Hälsa han och tacka :-)
    Ha en härlig dag! Kram Anette
    PS Superläckra kläder och skor.

    SvaraRadera
  3. Fina fina du jag tycker kläderna var urläckra vill ha allt ; ) kram Sofia älskar DV bästa mode tidningen i Sverige enligt mig ; )

    SvaraRadera