lördag 2 juli 2011

EN...


... från en semesterfirande bloggerska djuuupt nersjunken i TV-soffan igår kväll, såååå lycklig över att äntligen få vara långledig!!! Samtidigt känner jag stor ödmjukhet och tacksamhet över att ha ett jobb att komma tillbaka till, det är inte alla förunnat!! 



Häääärligt!!!


Jippie!! Bloggerskan har ääääntligen fått semester och det känns heeeeeeeeeeeeelt uuuuuuunderbart!! När jag cyklade in på gården igår efter jobbet stod två av mina darlings där och gosade sig...






Men nu är det bråda tider, det blir släktfest hos oss idag och det återstår en hel del att göra innan gästerna kommer!

Önskar er en fin lördag!

Tjingeling 

11 kommentarer:

  1. Ha en underbar semester och en trevlig släktträff!//Helen

    SvaraRadera
  2. Ha en underbar semester själv får jag snällt vänta en vecka till ; ) kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Så häääärligt att du nu har semester...Njuuut härliga Arja,och ha det underbart, med de dina...:)
    Satt själv framför TV:n igår kväll, sent,...tittade på Dirty Dancing...och grät narturligtvis....Tur ingen tog kort på mig då, för den bilden hade skrämt livet på folk ,om jag visat den...hihi

    Men du är bedårande , som alltid goa Arja !:)
    KRAAAAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera
  4. En mycket vacker bloggerska som firar semester! Ha så kul på släktträffen!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Åååh, så härligt med semester!! Hoppas du får en riktigt skön ledighet och släktträff :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  6. Halloj!
    Sååå underbart för dig att äntligen få vara ledig.
    Önskar dig en riktigt härlig sommar & semester vännen!
    Stor kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Halloj snygging!
    Härligt med semester, jag inbillar att jag har det redan nu..går sisådär, måste jag nog medge.

    Kram och ha det riktigt gott!

    SvaraRadera
  8. Semester & släkträff låter väldigt som en väldigt trevlig inledning på helgen!

    SvaraRadera
  9. Vad skönt med semester. Vill jag också ha.....nu...

    Ha det fint och njut :-)

    SvaraRadera
  10. Det är en underbar känsla att påbörja sin semester :)

    Jag önskar dig en fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  11. Oj,,,,,,va skönt med ledigt........man behöver det ibland :)
    å missa inte

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvaraRadera