söndag 24 juli 2011

DIFFERENT THINKING




Scener ur ett äktenskap
Del 4



Bloggerskan till maken: Vill du se mitt inlägg på bloggen?
Maken: Mmmm... Vaaaaaa!! Har 15 personer lämnat kommentarer om frukostkoppar????!!!

Bloggerskan: Vadååå? Hur tänkte du nu, gillar du inte kopparna eller...??
Maken: Jo de är väl fina...


Foton: Aka privat.


Bloggerskan: ??? Men...??
Maken: Ja, men hur mycket kan det finnas att säga om ett par koppar???


Slutsats: Olikheter skapar en spännande 
dynamik i ett förhållande ;)


Aka

20 kommentarer:

  1. Den diskussionen kunde komma direkt från mitt hem.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Härliga du, jag skrattar gott! Må så gott vännen och visst finns det mycket att säga om frukostkoppar! Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Ha ha ja det där känns igen ; ) kram Sofia

    SvaraRadera
  4. hihi den var bra, kul att du delade med dig;) Kram J

    SvaraRadera
  5. Det är mycket de inte förstår!!

    Ha en toppen kväll.
    Kram Kia

    SvaraRadera
  6. Bloggen = lovely
    Mannen = very cool

    Agneta

    SvaraRadera
  7. Haha Skrattade gott åt detta inlägg. Tack ;o) Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Hahaha så fick man sig ett gott skratt....dom är roliga de där männen...
    När jag besöker dig tänker jag ofta på min andra blogg som jag startat men den är inte i bruk....jag har länge ångrat mitt namn val av bloggen och skulle vilja att den hette som den nya bloggen"A garden with a view" kanske någon gång så flyttar jag över men det känns lite tråkigt just nu när den andra är i spinn.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Hahahaha så roligt inlägg, jag känner igen det när vi pratar om bloggvärlden.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  10. Du är rolig du, undrar vad ni diskuterar efter det här då...

    kram Tina

    SvaraRadera
  11. Helmysigt att du ville delge oss detta. Det är ungefär samma här hemma. Bloggen är faktiskt en del av mitt liv numera;)

    Ha det fint!
    Kramis Helena

    SvaraRadera
  12. Underbart!

    Ha en bra vecka... men först, en god natt!

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  13. Ja tänk så olika vi tänker :-) Känner igen mig lite där. Även om min blogg just nu är mer om ett "rejält husbygge" så kommer jag ju att hamna på "småviktigt" när vi börjar på insidan av huset. Men att jag också sitter och kommenterar om kaffekoppar tror jag inte att han fattar alls :-)
    Men jag fattar ju inte allt han gör heller för den delen så det är väll en god match!
    Ha det gött!
    PS Du måste kolla in mina lampor och säga vad du tycker. Kanske fråga maken också vilka han skulle välja haha!

    SvaraRadera
  14. Hej Aka,

    Hihi! Känns igen! Vad vore livet utan olikheter och snygga tekoppar? Men (även om det är en aning motvilligt) förstår jag vad han menar. ;)

    Ha en fin sommardag!
    Kram Sanna

    Psst! Tack för beröm och tipsen. Tror också det blir lite fööör rutigt...

    SvaraRadera
  15. Ho Ho den var bra. Maken här hemma brukar med glädje berätta om hur jag tog foton på min frukost att att detta då kunde orsaka en massa kommentarer...om en frukost???. Dom är lika våra men. Kramar Maria

    SvaraRadera
  16. Härliga bilder och så underbart fint du har det här härlig
    blogg!!
    Trevlig sommar
    Kram Tina

    SvaraRadera
  17. Dom anar inte männen hur mycket vi kan njuta och oja oss över vackra saker och jag tror att längst inne så är det något hos även männen som reagerar på det vackra fast det har själva männen inte en aning om.......så bra vi har det i alla fall som kan njuta!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  18. Ja du. sitter med ett leende och känner igen mig..ler. Tur vi är olika, för det mesta. Du kan ju visa honom dessa kommentarer, för vi är ju tydligen många som känner igen oss.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  19. Ha, ha! Ja, så kan man ju se det..;)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera