tisdag 28 juni 2011

VÄXTSTÖD



Maken grävde och grävde i söndags... Visserligen hade en grävskopa hyrts in och gjort grovjobbet, men en del återstod att göra! Snart har bloggerskan fiber indraget  och då kommer det att gå i raketfart att blogga hemifrån :)) 



Trädgårdsdesign



För ett tag sedan vann bloggerskan i utlottning - ett suuuperfint växtstöd skickades till mig från Anna som har fina bloggen och netbutiken Rosverkstan.
Jag har inte planterat någon klätterväxt vid växstödet ännu, men jag tycker att den gör sig bra i "mormorsrabatten" ändå!






Det blev superfint tycker jag!!! Tack snääääälla Anna :)))


Tjingeling!



15 kommentarer:

  1. Tänkte fiber, hm fiberduk. Så skönt för dig att slippa plocka ogräs..men det var ju helt fel. He he nu kommer det att gå rapido i bloggvärlden!
    Hjärtanstödet är fantastiskt fint, vilken tur du hade! Gillar rost och du har fått till det väldigt bra..

    Kram o ha en riktigt bra dag!

    SvaraRadera
  2. Såå snyggt, passade kanon hos dig!
    Ha en bra dag.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Är faktiskt avundsjuk på att det inte var jag som vann... ;-) Nåja, det blev jättefint i din rabatt med!

    Sommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  4. Snyggt växtstöd som passar fint i din trädgård!

    Sommarhälsning. Kram.

    SvaraRadera
  5. Blev ju kanonsnyggt i din rabatt!
    Verkligen fint att dekorera trädgården med och jag får hoppas jag vinner nu i tävlingen som pågår, haha:)

    Ha det fint!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Så snyggt det är(avis). Grattis till vinsten!

    SvaraRadera
  7. Går och funderar på ett sådan blomstöd, gratulerar till vinsten, men jag får nog köpa mitt, jag. Dom är så otroligt läckra.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  8. Så läcker.......läcker, läcker, läcker. Passar som en "smäck" i din trädgård. ÄLSKAR rostig plåt...Jippi, Jippi....får "fnatt"när du visar allt snyggt! Fattar inte att du ha samma "smak" som mig......*fniss*.....
    Tror att jag fått solsting......+29 grader i dag!
    Var nu rädd om dig härliga tjej!
    Varm kram från mig med orden: NJUT AV DAGEN.

    SvaraRadera
  9. Superfint växtstöd!! Skönt att det kommer gå snabbare att blogga. :)) Kram

    SvaraRadera
  10. Hejsan!

    Ja, det är himla fint det växtstödet. Gör sig bra med eller utan klätterväxt tycker jag.
    Hoppsan! När jag bläddrade upp för att kolla in första bilden (igen) såg jag något nytt haha! Mannen i hjärtat - fyndigt ;)

    Solvarma kramar till dig!
    Sanna

    SvaraRadera
  11. Superfint!! Ska klicka mig in på hennes blogg nu! Visst är det kul att vinna! önskar dig en härlig kväll! / emelie

    SvaraRadera
  12. Super snyggt : ) grattis till vinsten : ) kram Soffan ; )

    SvaraRadera
  13. Men vilken fin vinst. Grattis!

    SvaraRadera
  14. Hej! Tack för din kommentar hos mig! Så fantastiskt ni bor! Helt underbart. Hoppas du får en fin dag. KRAM!

    SvaraRadera
  15. Åååå, så himla fint!
    Ha en fin dag!
    Kram J

    SvaraRadera