måndag 20 juni 2011

SOLNEDGÅNG





I kväll satt bloggerskan och maken på altanen läääänge och bara njöööt vädret... Vilken heeelt underbar årstid som råder... Måste ibland nypa mig i armen för att förstå att jag faktiskt har det så här bra! Mitt A House With A View är verkligen helt ljuvligt om sommaren...



Sunset... 


Ibland undrar jag vilka ni är som kikar in här? Mina foton är ju rätt privata, jag visar ju mest foton av mig och familjen. Visst vet jag att många släktingar på annan ort kikar in här varje dag och några av mina bästa vänner, men ni är ju många fler. 


När jag kikar runt bland andra bloggar ser jag sidor som är inriktade på något visst, trädgård, inredning, kläder och så vidare, men jag då... hmm... en saaaalig blandning...






Jag är tacksam över att ni vill titta in här men ibland funderar jag dock hur intressant den här bloggen är på skala 1 -37?? Jag kanske borde ha en inriktning istället för att spreta åt hundra stycken olika :)) Men samtidigt skulle då inte bloggen vara jag och det var ju tanken med den från början... Tåls att tänka på!! 


That´s my...  

...Today´s thinking :)

18 kommentarer:

  1. Jag gillar din blogg just på grund av din personliga blandning med lite av varje i din omgivning. Tycker inte att du ska ändra på det!

    Glad midsommar!
    Elisabet

    SvaraRadera
  2. Jag tittar in här därför att jag gillar din blogg som har variation. Fortsätt med det!
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Hallåj!

    Jag tycker om din blogg som den är :)

    Stor kram Maria

    SvaraRadera
  4. Jag gillar också din blogg med varierande innehåll! Kikar ofta in utan att kommentera... behövs ju inte alltid, eller hur?

    Så kul att du vill delta i min utlottning:)

    Ha en härlig midsommar!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  5. Kan du sitta ute? Har du bra väder, gahh det är skitväder hos mig!
    Din blogg är bra som den är, gillar variationen. Kanske för att min är lika spretig, he he..nä din är bra som den är, basta.
    Du är personlig men så länge det känns bra så kör på det. Jag har inte kommit så långt ännu..

    Stor kram till dig min vän!

    SvaraRadera
  6. Men du ska ju blogga om det du gillar och det får vi andra finna oss i :) Eller hur?! Vad vore din blogg om du upprättade den efter oss? Då vore den ju inte så personlig längre. Det är ju det som gör att vi kikar in här och återkommer. Så det så! Fortsätt bara blogga som du gör så ska du se att det blir det bästa :)

    Jag tycker dessutom det är roligt med kommentarerna och när folk inte kommenterar tror man att man har en tråkig blogg, men så behöver det inte vara. Folk hämtar inspiration utan att alltid skriva det. Men det är de fina kommentarerna som gör att man tycker det är extra roligt och som gör att man fortsätter. Det tycker i alla fall jag.

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  7. Ljuvligt..:)
    Ni gör alldeles rätt i att njuuuta denna underbara miljö ni har..:)

    Jag tycker du har en såå härligt blogg..du bjuder verkligen på dig själv och det är roligt att följa:) Sen att ni dessutom har ett uuunderbart hus som du delar med dig av gör ingenting..:) HÖGSTA Betyg av mig!!!

    Stoor kram Susanne

    SvaraRadera
  8. Ingen inriktning behövs! Jag har ingen heller, fast jag börja blogga om vårt husbygge och sen blir det lite som jag känner. Det verkar du också göra och det tycker jag du ska fortsätta med.
    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  9. Härliga underbara ärliga roliga tänkvärda vackra givande söta rara tjej....räcker det?
    Din Blogg är DIN! Den bjuder på allt vi vill ha! Tänk om vi(jag) andra kunde vara så ärliga/modiga och visa så många "privata" bilder som DU gör.....Nej, här sitter vi/jag och "trånar" efter vad vi/jag ska få se i dag. Det är det DU bjuder på och vi andra/jag sitter här med öppen mun och "bara" suger i oss.....*fniss*....DU ÄR BARA SÅÅÅ BRA OCH ÄKTA !!!!! Nöjd med svaret????????????????
    Skickar med ett speciellt tänk till Dig:
    Att älska kräver mod. Kärleken gör Dig modig!
    Tack för att du "finns" och en VARM kram från en som "gillar" din Blogg/ Monica

    SvaraRadera
  10. Jag gillar din blogg då man kan läsa om lite av varje, behövs i min trädgårdsintresserade värld. Känns som du är ärlig och du är rolig. Fortsätt som du gör...jag följer:) //Helen

    SvaraRadera
  11. Hej Aka!
    Vilken underbar utsikt ni har!

    Jag gillar din blogg just pga av blandningen, de bloggar med lite mer personligt innehåll är intressantast så fortsätt som du gör:)

    Ha en skön midsommarhelg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  12. Hej! Klart du ska fortsätta som nu!! Det är blandningen som gör din blogg rolig att läsa!! Kram kram

    SvaraRadera
  13. Vi är många som gillar din blogg som den är. Ha en underbar midsommar!

    SvaraRadera
  14. Jag gillar din blogg just för att det är en salig blandning av allt :) Tycker och hoppas på att du fortsätter blogga precis som du gör idag!!

    Önskar dig en trevlig midsommarhelg

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  15. Jag är nog likadan, liten blandning av det mesta på bloggen. Som det är i livet:)

    Jag gillar att läsa din blogg för att du är så personlig och är såå supergo med dina kommentarer! Jag tycker det känns äkta och det är just det jag gillar hos människor.
    Därför tilltalar just din blogg mig:)
    Fortsätt vara som du är!

    Stora kramen till goa du!
    /Helena

    SvaraRadera
  16. Härliga Aka!:)
    1-37, Skojar du....Miljoner + miljoner...osv!:)

    Du visar det jag vill se, du skriver det jag vill läsa, och jag glädjs över varje bild och ord när jag "hälsar på" (ofta)..Du är en omtänksam bloggvän med dina goa kommentarer...:)

    Och jag...
    Tittar in här titt som tätt...
    Och ser mig aldrig mätt...

    KRAAAAAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera
  17. Hej! Jag tittade precis in här för första gången och jag gillar vad jag ser så fortsätt så. Hittade dig via Jenny på Hemma på Kråkered. Jag kommer tillbaka igen, för precis som någon skrev före mig så finns en blandning av det mesta och det är det som ger inspiretion.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  18. Även jag har en blogg som spretar. En blogg utan en röd tråd.

    Jag skulle ha svårt att rikta in mig på något specifikt. Jag gillar att den är dynamisk, det ger mig mycket tillbaka. Tror att det kan vara så för dig också :-)

    Du ska ha den blogg som du trivs bäst med.

    Tänk vad härligt dte är att ha det riktigt bra :-)

    SvaraRadera