onsdag 22 juni 2011

MY VIEW







Gästbloggare




Hajjhajj, yngsta dottern här ännu än gång. Idag ska jag visa lite kort som jag tagit, siktar på att bli fotograf. Ni har förmodligen sett några kort förut som mamma har lagt ut nå'n gång.
Jag är ganska så ny, så ni får väl skriva en kommentar om vad som var bra osv, skulle va' kul! ;)




sweet, sweet honeybee!




Båten i bakgrunden ska snart ut och åka igen! Själv ser jag väl mest fram i mot att åka efter på en badring... :)






Är det inte häärligt att bada i det kalla vattnet? Hehe, svalkande ja, för mycket? Njaa...



Jag tror jag sätter mig i skuggan under ett träd och läser Kalle Anka istället.



Ha det gött!
J

9 kommentarer:

  1. De två första och den sista bilden är jättefina! Du kanske skulle ha en egen blogg? En fotoblogg?(Eller kanske har en redan?)

    Du blir nog en bra fotograf! Fortsätt med det! :)

    Ha en fin dag!
    // Maya

    SvaraRadera
  2. Vad kul med en gästbloggare :)

    Det är fina bilder du tar, det syns att du har bildseende och hittar fina vinklar. Det är bra, för just det är det svårare att träna upp än det tekniska. Fortsätt att fota massor du kommer att bli en toppenfotograf! :)

    Jag önskar dig en härlig dag!

    SvaraRadera
  3. Åhh va duktig du är att fotografera..:)
    Jättefina bilder, man ser att du har det i blodet! Fortsätt att fota du tjejen..du kommer bli en braaa fotograf:)

    Ha en toppen sommar
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Oj vilka underbara bilder du tar! Lycka till med ditt drömyrke. Jag är säker på att det kommer gå bra. Kram

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder! Roligt att du har ett så klart mål framför dig - att bli fotograf! Båda mina döttrar fotograferar också men vill inte jobba med det. Deras pappa var fotograf, så de har det nog också i blodet. Du har ju en mamma som är väldigt duktig, eller hur!? Kram och lycka till!

    SvaraRadera
  6. Hejsan tjejen!

    Fräna bilder. Jag gillar de två första och de två sista extra mycket. Intressanta vinklar och snygga färger. Fotavtrycket på stenen var smart av dig!

    Lycka till med fotograferandet. Hoppas du får tillfälle att visa upp fler bilder så småningom.

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  7. Du är en hejare på att fota!
    Kanske ska du starta en fotblogg?

    Hälsa mamma och ha en underbar Midsommarhelg!

    SvaraRadera
  8. Hallå jästbloggare J.....vet du vad: du skulle komma och hjälpa denna "toktant" .....för jag är INTE kompis med kameran! Men du har "hittat" din kompis......Snälla du fortsätt fotografera!!!! Du är redan duktig & har det där speciella ögat för att de ska bli bra bilder.
    Tack för att du visade dina bilder! Hälsa din härliga mamma från mig!
    Var rädd om er båda två! KRAM KRAM KRAM

    SvaraRadera
  9. Superroliga bilder...heja!! När ska du börja blogga själv?? :)

    Kram Ida

    SvaraRadera