torsdag 30 juni 2011

ÄGGHÅLLARE FRÅN MADAM STOLTZ & GÅVA





Äldsta dottern kom hem med den här fina flaskan till mig - sååå gulligt! Och hur passande är inte det en sådan här varm dag, puh!!!



Lucky lucky me J



Det är knappt så jag törs säga det men bloggerskan har vunnit i utlottning igen :)) Jaaaaa, jag vet - tur som en tok!!! Denna gång kom vinsten från Susanne med bloggen Susannes Gård. 

Och i väntan på den myyysiga helgfrukosten, då vinsten kommer att användas, har den funnit sin plats på hyllan i köket...






Tack snälla Susanne!!! 

Nu - middag!!! Och idag tillsammans med sonen som precis kommit hem efter en månad utomlands - jippie!!! 


Life Is Good



18 kommentarer:

  1. Herregud, vilken tur du har!
    Den är ju ursöt, nu blir säkert frukostäggen jublande goda..
    Ha en mysig kväll med familjen, kan tänka mig att ni har mycket att prata om!

    Värsta bästa kramen!

    SvaraRadera
  2. Så supersöt!! Kan tänka mig att det är härligt att få ha sonen hemma igen. Ha en mysig middag!

    SvaraRadera
  3. Men vilken turgumma du är! Fin vinst också.
    Vad roligt att få hem sonen, då har ni säkert mycket att prata om!

    Ha en skön sommarkväll!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Kukkeli ku.....klockan är sju....ja,ja...lite över då.
    Du är allt en riktig tur-tjej! Grattis!Grattis!
    Men den där tuppen var ju din, passar sååå bra på hyllan!!!!!!!!!!
    Vattenflaskan - wow.....undrar "stilla"...var tror du snälla dottern köpt den?
    Var rädd om dig nu och ha det så bra.
    Kramen från mig.

    SvaraRadera
  5. Grattis tjejen vad kul : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Hejsan!

    Omtänksamt av dottern, hon vet vad du gillar! Grattis till vinsten (igen... suck!) Nääärå, jag skojar bara det vet du! ;) Den var ju supersöt lilla äggahönan.

    Ha en fin fredag!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  7. Jättesöt flaska, fint att få lite presenter i bland;) kram Johanna

    SvaraRadera
  8. Fin flaska. Jag har en liknande som jag ofta använder som vattenkaraff :)

    SvaraRadera
  9. Åååh, vilken fin flaska och så gulligt av dottern!!

    Grattis till vinsten, tror bestämt du är en turgumma :)

    Hoppas du får en trevlig kväll och gott att sonen är hemma igen

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  10. Jättefina saker du fått/vunnit! Köp en lott säger jag bara ;o) Ha en fortsatt fin kväll! Mvh Anna

    SvaraRadera
  11. otroligt med vinst igen. Köp en trisslott :-)

    Ha det fint

    SvaraRadera
  12. Ha, ha, det är ju ingen idé för oss andra att vara med och tävla - det är ju du som vinner hela tiden ;-). Grattis!!!

    Fin vinst och fin flaska!

    Stor KRAM

    SvaraRadera
  13. GRATTIS till både Växtstödet och Ägghållaren! Vilken turgumma Du är!

    Här är det en annan glad turgumma som nu glatt kan meddela att min vinst kommit till slut! Har mailat Dej!

    Vad gulligt av dottern att överraska sin mamma med en så vacker flaska :) Det värmer i mammahjärtat!

    Var har Din son varit? Låter härligt att få vara utomlands en månad. Men nu har vi ju så underbart väder i Svea Rike så utlandsresa får vi hålla inne ett tag till :)

    Många kramar från Maya!

    SvaraRadera
  14. Grattis till vinsten!! Så himlans söt den är :o) Den hade gärna fått stå på mitt frukostbord också ;o)
    Hoppas att ni fick en mysig kväll, du o sonen. Utomlands en hel månad hade ju suttit fint ;o)

    Önskar dig en underbar sommar med massor av sol o bad! Jag tar bara en liten bloggpaus, men är snart på banan igen ;o)

    Goa´kramisar
    Ulrika

    SvaraRadera
  15. Härligt att ha sonen hemma igen förstår jag!
    Å alla vinster som rasslar över dig å på köpet en dotter som köper fint till dig!
    Jodå så att life is good!
    Kram på dig!

    Mimmi

    SvaraRadera
  16. Den där ägghönan är ju alldeles underbar! :)

    Jag önskar dig en härlig fredag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  17. Den ägghönan hamnade precis där den skulle, och på rätta stället, sååå fint!:)
    Glädjs över din tur, och snälla dotter, samt att du fått ha din son till middagen !:):)
    Härligt!!!:)

    KRAAAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera
  18. Grattis till två fina vinster!! Och till en gullig och omtänksam dotter!:)

    Kram

    SvaraRadera