lördag 7 maj 2011

VINNAREN



En titt från loftgången ned i vardagsrummet denna morgon! Njuter för fullt över att ha fräscha blommor på bordet!



Vinnaren!



Hög tid att presentera vinnaren av den fina änglakudden som finns i sortimentet hos STHLM Oriental. Denna gång använde jag mig av en slumpgenerator via nätet som fick dra vinnarlotten och vinnaren blev... *trumvirvel*.....




Maya! ...som har en egen blogg här.



Stooort Grattis till dig!! Maila mig dina kontaktuppgifter så vidareförmedlar jag dem till STHLM Oriental som skickar dig vinsten! 

Tack till alla er som ville vara med! Önskar er en finfin lördag!


Tjingeling!


5 kommentarer:

  1. Vilken underbar bild...så fint ! Och GRATTIS till vinnaren. Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Du har det så fint hemma och s k färska blommor är underbart.
    Grattis till vinnaren, Maya kommer att bli glad!
    Agnetakram

    SvaraRadera
  3. Grattis till Maya till den finfina vinsten!
    Underbar översiktsbild du tagit:)

    Ha en skön kväll!
    Kramis

    SvaraRadera
  4. WOW! TACK! Jag är totalt överraskad, har aldrig vunnit någon bloggvinst förut! Tack för alla snälla fina kommentarer!

    Ha en jättefin dag!
    // Maya

    SvaraRadera