lördag 14 maj 2011

TJEJTRÄFF




Sonen höll till här på framsidan i förmiddags! Han har köpt en ny bil som skulle tvättas och göras fin - sen iväg på cruising! Bloggerskan och maken stod med varsin kaffe/thé-kopp och tittade på :)



Festligt



Fy vad det har strulat med blogger senaste dagarna!!! Flera av kommentarerna har försvunnit hos mig, inget kul! Så om det var någon av er bloggisar som hade skrivit någon fråga så skriv igen... 

Ni som följer bloggen har säkert märkt att inläggen kommer mer sällan nu. Bloggerskan har mycket på schemat, befinner mig i slutet på den utbildning jag går parallellt med jobbet och nu ska tenor in, puh!! Men mellan varven finns förstås tid med fest :) 

Träffade fina vännerna igår, ett glatt tjejgäng - gamla kollegor hela bunten som håller samman och träffas och har kul med jämna mellanrum. Vi var hemma hos...


Supersöta Lotta! 

Alla hade med sig något till...


 buffén, mums!!


Snyggingarna Berit och Karin på G att hugga in på maten!


Fina Anette med kvällen absolut snyggaste blus!!! Tyvärr är bildkvvaliteten usel, använde mobilen, nästa gång tar jag med min riktiga kamera...


Lena skålar!!! Lika glad och ärlig som vanligt:))


Den som vanligt suuupertränade, slimmade Mrs Fitness herself - Therese! Så himla go tjej!!


Bloggerskan hemkommen efter en sååå himla kul kväll!! Kvällens outfit bestod i en fyndad blus från Kappahl för halva reapriset, kostade alltså nästan inget alls - perfekt!! Svart med rysch framtill och på fingret...


... häftig ring från H&M och till det knallorange nagellack!! Vad säger ni nu då ni som följer bloggen - bättre än gult eller???? Haha.

Men nu är det hög tid att fixa skönt och mysigt i TV-soffan inför eurovision!! 



Heja Sverige!!


8 kommentarer:

  1. Jaaaa heja Sverige..:-)

    Såå fina ni är allesammans..låter som en toppenkväll med goa vänner..uuunderbart:)

    Må så gott

    Stoor kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Kram på dig : ) Sofia

    SvaraRadera
  3. Härliga och söta vänner du ser ut att ha!
    Underbart med tjejträff, får nog dra igång en sån snart. Tentor ja, för min del är de över men heja dig och jobba på. Vad läser du förresten?

    kram o skön söndag!

    SvaraRadera
  4. Kul med tjejkväll! Behöver man ibland.

    / Kia

    SvaraRadera
  5. Det låter så kul alltihop, tentor och fester, det är de bästa tiderna i livet.....härligt och snygga är ni hela bunten och Anettes blus ser verkligen läcker ut. Men det gör du också!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  6. Vilket tjejgäng, ser helt underbart ut. Man får lust att dra ihop det gamla gänget igen för en revival =)

    Ha en fin vecka kära du!

    SvaraRadera
  7. Hej Aka,

    Trevligt gäng tjejer! Vilken toppenkväll ni ser ut att haft! Din nya hårfärg är supersnygg! Mannen får väl helt enkelt vänja sig hihi. Men vem Eurovision?? Har inte en aning då jag själv var på fest (hehe) och helt och hållet glömde bort att det skulle sändas...

    Blogger har ju haft knas hela veckan. Blev så trött på det så jag la ner det helt å hållet. Men nu ser det ut att fungera igen!

    Ha en bra vecka och lycka till med sluttampen av studerandet och tentorna.

    Kram Sanna
    (som nu ska se en spännande hockeyfinal)

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Mina inlägg tycks försvinna hela tiden. Både de jag skriver och det som skrivs på min. Hmrfm til blogspot:(
    Jag är nyfiken på hur du gör med träningen nu? Jag har i stort sett hållt schemat från vecka fyra. Om du redan har svarat på det, så har kommentaren försvunnit från min sida.
    Ha en riktigt bra vecka!!!
    Kram från den numera hyfsat vältränade:)

    SvaraRadera