fredag 6 maj 2011

ÖNSKAR ER EN...






Trevlig helg!


12 kommentarer:

  1. Tack detsamma!

    Solen är värmen är på väg tillbaka, så skönt:)

    SvaraRadera
  2. Detsamma till dig!
    Må så gott du kan och njut till fullo, kram.

    SvaraRadera
  3. Utlottning på Marias Hörna - Njut av Livet :) Välkomna in Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Hejsan

    Önskar dig desamma

    Krammiz
    Sussi

    SvaraRadera
  5. Härliga tjej, önskar dig detsamma. "skickar" med ett litet tänk: Gör saker för lustens och glädjens skull!
    Varm kram från mig.

    SvaraRadera
  6. Kram till dig också! Hur är det nu ska tulpaner stå i ljummet vatten eller är det rosor?? Hoppas du får en skön helg och att du förutom alla dina planer hinner med lite vila också!! Kram <3

    SvaraRadera
  7. Tack detsamma och ha det så bra. :)) Kram

    SvaraRadera
  8. Tack detsamma! =)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Detsamma : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  10. Oj oj oj vad många fina inlägg jag missat!
    Snygg läslampa och underbara inspirationsbilder!
    Mattinlägget var intressant. Jag har själv tidigare inte varit så förtjust i persiska mattor, har tänkt att det blir för "tungt". Så fick jag min mormors nu när hon valde att flytta in på ett boende. Och det blev så fint, jag bara älskar den! Den ser ut lite som den röda på din bild. Hemtrevligt, mjukt, stilfullt och vackert tycker jag om dem nu!
    Har lite träningsvärk idag. Jag följer ju ditt schema, men ändrar om lite på dagarna. Så igår körde jag det valfria passet - ett zumbapass. Hur kul som helst. Har faktiskt tom tagit något pass på en vilodag för att jag nu kommit igång och tycker det är kul! Det trodde jag aldrig! Känner mig piggare och starkare. Tack igen!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  11. Detsamma till dig!
    Här ska vi på dop idag.
    Hoppas ni får en toppen dag.
    / Kia

    SvaraRadera