fredag 27 maj 2011

HURRA HURRA HURRA HURRA



En blank dovt ljuslila top med knytband i midjan, vita supertajta jeans och...


... ett par bruna high heels - det blev bloggerskans outfit under examensmiddagen! 



Examen



Hipp hipp hurra för mig och mina kurskompisar som nu gått färdigt vår psykoterapeututbildning!!! Vi har kämpat tappert med läxorna vid sidan om våra ordinarie jobb och vilken sammanhållning vi haft - helt otroligt :)))

Mina fina fina  vänner...


... Ann & Åsa hugger in på förmiddagsfikat på det hotell vi bodde på... Checka in sofftyget i Josef Frank stil - bloggerskan gillar!!!!


Och fikat fortsatte under dagen, haha...


... fast utomhus :) Tjusiga Åsa i sina nya Ray Ban solbrillor - gah...

På kvällen åt vi en sååå jättegod middag...






... oxfile, mums!! 


Fina Ann kunde för första gången tänka sig att vara med på bild i min blogg, hon har faktiskt konsekvent nekat hittills - "men vad tusan - ok då" :))) Det kändes stort, hihi.


Undersköna Annsofie...


... och Åsa strååålade...


Vi kunde inte ha fått en bättre eller finare avslutning!! 



Nu fortsätter fredagsmyset! Önskar alla som kikar in här en riktigt häääärlig fredagskväll!



Kram från mig!

14 kommentarer:

  1. Ett stort grattis till dig och dina kurskamrater!
    Vad skönt att ni är färdiga med er utbildning, stolta kan man se att Ni är nu!:)

    Du är finfin som vanligt och jag önskar dig en supertrevlig fredagkväll!
    Kramen från Helena/Ord & Känsla

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis, vilken kväll ni ser ut att ha haft!!
    Härligt för dig att studierna är avklarade, väntar nu sommarlov? Jag längtar efter semester...

    Stor examenskram/Tina

    SvaraRadera
  3. Grattis gud vad imponerad jag blir läsa samtidigt som man jobbar! gahhhh skulle jag aldrig klara : / Grattis till din examen NJUUUUUUUT kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Kusin Catrin28 maj 2011 07:24

    Jätte GRATTIS!!!!!
    Att du orkar plugga så mycke:)
    Ha en trevlig helg på er,, så hoppas jag att vi ses snart!!
    Kram/ Kusin Catrin

    SvaraRadera
  5. Grattis till examen, kära du!
    Ha det gott.

    SvaraRadera
  6. Hipp Hipp Hurra och ett stort Grattis till din examen!!! Beundrar alla som "läser vid sidan om" sitt arbete!!! Detta kräver mycket disciplin och ork! Så därför ett GRATTIS till!
    Nu hoppas/önskar jag att din helg blir skön och givande! Var rädd om Dig härliga tjej!
    Varm kram från mig.
    PS: titta på mitt Inlägg....lydde din önskan....hi,hi,hi

    SvaraRadera
  7. GRATTIS!!! Vansinnigt bra jobbat! Det måste ju kännas som rena rama "semestern" nu, när du inte har både heltidsarbete och studier samtidigt :-)!

    Än en gång, GRATTIS! Kraaaam

    SvaraRadera
  8. GRATTIS till dig och dina kurskompisar! Bra kämpat :)!
    Kramis!

    SvaraRadera
  9. Grattis!! Tänk vad mycket tid du kommer att ha över inom kort... till att blogga, måla om, shoppa inredningsprylar eller kläder, eller läsa böcker som inte har att göra med utbildningen, eller ta en fika med familjen... Kram

    SvaraRadera
  10. Grattis till er allihop - härligt att fira lite! :-)

    SvaraRadera
  11. Jättegrattis....skönt att äntligen vara klar va?! Ser ut som ni hade en trevlig middag:)//Helén

    SvaraRadera
  12. Men GRATTIS!!!
    Va duktiga ni har varit plugga och samtidigt jobba...fantastiskt!!!
    Hoppas ni får det lugnt och skönt och en underbar skön semester när det är dax!!
    Jag riktigt längtar!!!

    Lotta...

    SvaraRadera
  13. Grattis till examen du är jätteduktig kram Sonja

    SvaraRadera
  14. Stort GRATTIS Aka!

    Kram Sanna

    SvaraRadera