onsdag 11 maj 2011

GOTT & BLANDAT





Lovade vännen Carina att lägga ut en bild på resultatet efter besöket hos frissan - det blev slingor inför sommaren OCH INFÖR FESTEN med kompisarna på fredag :) Maken är nog olycklig, haha, jag vet ju att han gillar det mörka håret myyyycket bättre, men det tas det ingen som helst hänsyn till :) Så only for you Carina (eller hur, haha) och för resten av världen - en nyfrissad aka!! 


Our evening



Här har njutits kvällssol ikväll!! Heeelt underbart! Bloggerskan och maken satt länge och snackade en massa goja i det überhärliga vädret :) 

Utsikten är heeelt magisk...


Och det är extra mysigt med lite blommor i krukorna :)




Och senare på kvällen monterade maken ihop...



... bockbenen som ska bli bordsben åt skrivbordet på kontoret! Som ni ser blev det ingen fondtapet utan vi valde att tapetsera samtliga väggar med Josef Frank tapeten. Trägolvet har målats i en ljusgrå färg och till helgen går det att börja flytta in lite möbler -  ska bli sååå kul att få ordning här :) Men som ni märker  skyndas det långsamt fram med våra projekt, umgänge med familj, vänner och motion prioriteras!

Nu ska bloggeskan försöka komma i säng i tid för en gång skull :)

See Yoy!

19 kommentarer:

  1. Vad snyggt det blev med slingor, finfint:)
    Åh, vilken underbar utsikt ni har o hoppas att det blir fler ljuvliga kvällar snart. Nu drar regnet in och det gillar vi inte!
    Vad fint med tapeten, får vi se mer sen?

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Nämen halloj! Maken måste ändå tyckas att du är världens snyggaste mindre mörkhåriga kvinna nu!
    Så jäkla snyggt, har en tid imorgon hos frissan. Måste fixa till mig också..
    Det var hur snyggt som helst, gillar din frisyr också men det har jag sagt tidigare.
    Jag blev så nyfiken på vilken kulör/färg ni använt till golvet? Funderar på att måla tv rummet, ert ser så fint ut. Tapeten var ett bra val!

    Ha en skön torsdag! STOR kram!

    SvaraRadera
  3. Superfina du..:-) blev verkligen kanon med lite slingor..tror maken får lov att ändra sig liiite där..;-)

    Tycker ni gjorde rätt i att tapetsera heela rummet med den vackra tapeten..såå fint med det ljusa golvet till:-)
    Jag funderar lite hur de är me ljusa golv..syns damm & skräp lättare..? Vill såå gärna också ha de!

    Uuuunderbart utsikt ni har..hoppas ni får många kvällar till att njuta där!

    Må så gott
    Stoor kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Du är ursnygg i håret och sminkningen är väldigt fin.

    Ha det fortsatt fint Aka

    SvaraRadera
  5. Super snygga slingor allt klär en skönhet : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Finfina bilder - och slingor! Tycker slingor kan göra så mycket för håret! :-)

    SvaraRadera
  7. Så läckert tjejej! Du passar jätte bra som liiite ljusre...säg det till mannen...*fniss*
    Josef Frank.....wow, kommer bli mycket fint kontor.
    Hoppas din dag varit bra och önskar dig allt gott!
    Kramen från mig.

    SvaraRadera
  8. så fiiin.. jeg har også akkurat gjort slingor.. og det er så deilig med litt lysere i mitt nesten sorte hår.. nå mot sommeren..

    takk for fin hilsen hos meg..
    ha en fantastisk dag.. snart helg!! jippi..

    SvaraRadera
  9. Snygg frisyr på en snygg tjej :) Fina bilder också!

    Ha en jättetrevlig helg!
    // Maya - Kuddvinnaren ;)

    SvaraRadera
  10. Det är snyggt med slingor på sommaren :)

    Underbar tapet ni valt. Det blir så snyggt i kombination med vitt :)

    Jag önskar dig en fortsatt fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  11. Snyggt!
    Och rummet blir ju kanonfint! Ska bli kul att se bilderna när det är färdigt.
    Och ni bor ju så fint så man svimmar, med sjön inpå knuten!!!
    Kram Jennie
    PS. Hur gör du med träningen nu?

    SvaraRadera
  12. Ha en fin helg.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  13. Hej vännen!
    Du är så fin, som alltid, ler.
    Ert hus ligger så vackert, vilken vy!!!!
    Kontoret kommer att bli toppen, tapeten underbar.
    Önskar dig en riktigt härlig helg!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  14. God kväll!

    Jätte fint med både dig och din nya frisyr som den nytapetserade rummen.
    Många fian bilder och som sagt vilken utsikt! :)

    Ha en riktigt trevlig helg!

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  15. Jättefina slingor! :) Jag vill också ha lite ljusare hår till sommaren. Ha det så gott. Kram

    SvaraRadera
  16. Vill bara önska en trevlig helg!

    SvaraRadera
  17. Min kommentar har försvunnit men jag tycker återigen att du är helsnygg i håret, baby!!
    Blir lite nyfiken på vilken färg ni använt till golvet? Så himla snyggt!!

    Kram o ha en skön lördag/Tina

    SvaraRadera
  18. Nejmen vad händer med mina kommentarer? Jag kommenterade en massa igår, men när jag går in idag ser jag att kommentarerna inte kommit fram. Hmmm.
    Minns inte riktigt vad jag sa igår. Men snygga slingor blev det i alla fall. Det tycker väl tom maken?:)
    Ska bli så spännande att se ert arbetsrum färdigt. Blir kanonfint!!!
    Och som ni bor!!!! Så vackert nere vid sjön!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  19. Tänkte på att ditt hår var ljusare men det försvann i allt annat. Det är kanonfint! Hoppas att du blev mer nöjd denna gången! Kram! AnnSofie

    SvaraRadera