söndag 22 maj 2011

BLUS



Tittut i cyberspace! Måste ju visa er något...  



VardagsOutfit


Jag försöker att skriva kommentarer inne hos flera av er men får det inte att fungera, när texten är skriven och jag klickar på skicka så blir det ingen sparad kommentar?? Blir så himla %/((6&=!?"¤&%¤&/ arg!! Problemet uppstår bara hos vissa av er medan det funkar perfekt hos andra, fattar ingenting.... 

Men över till något annat... Har hittat en blus som blivit en riktig vardagsfavorit! Och som vanligt får ni se det jag gillar...




Blus H&M, Halsband: AnetteS Namnsmycken.


I like It!



Nu - över till läxböckerna, urk... Men lite bra musik under tiden gör det lite roligare...




Kramiz

22 kommentarer:

  1. Den var snygg!! Har du köpt den nyligen, kläderna på H&M har en tendens att ta fort slut..
    Den låten är bra, i bilen går den på hög volym!

    Kramen på dig snygging!

    SvaraRadera
  2. Superfin blus : ) Allt klär dock en skönhet : ) Känner igen det där med att ibland går det inte att kommentera : / ??!!!! Ibland kan jag inte kommentera på min egen blogg? märkligt ha en bra söndag du fina kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Vad fräsch du ser ut ;) Blusen klär dig jätte bra. Ha en super skön Söndag.
    Kram Fia

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Hela du ser så himla snygg, pigg och fräsch ut - man kanske skulle ta efter bloggerskan och börja motionera mera... :-).

    Jag har alltid problem att göra inlägg i din blogg. Måste försöka flera gånger om innan det funkar...

    Ha en riktigt härlig söndag (nej, visst ja - det var ju läxböcker som gällde...)...

    Kraaaam!

    SvaraRadera
  5. Superfin blus, förstår att det är din favorit. Det där med kommentarerna vat jag inte vad eller om det går att göra något åt...hmmm, va trist. Lycka till! //helén

    SvaraRadera
  6. Halloj!
    Riktigt snygg blus.
    Hoppas du har en härlig helg!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Så fiin! :) Jag längtar till jag också kan ha vanliga fina blusar och kläder. Shoppingsugen men får vänta ett tag till. Magen tar så stor plats.

    Ha det fint denna söndag kväll. Kram Josefin

    SvaraRadera
  8. Tack snälla du!!! Det värmde!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  9. Snygg blus på en snygg brud.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  10. Jag har sagt det förr och säger (skriver) det igen, du är så fin och blusen är så snygg på dig:) Låten med Kylie M är suverän!

    Kramen till dig!

    SvaraRadera
  11. Supersnygg blus! Köpt i affären eller beställt? :) Bra låtval. Ha en skön kväll. Kram

    SvaraRadera
  12. God kväll!

    Jätte fin Blus!
    Så kul när man hittar nått som man gillar! Den där tyckte jag också väldigt mycket om... spets mm...

    Ha en fin vecka nu!

    Kram Sirpa

    Ps... jag ska ha lite lungnare vecka ;)

    SvaraRadera
  13. Såååå tråkigt när det inte fungerar..:-(
    Hoppas det löser sig för dig!

    Men så fin du är i din nya blus..passar dig såå
    bra fina du:-)

    Må så gott
    Stoor kram Susanne

    SvaraRadera
  14. Välsigt snygg blus. Den förttsår jag att du trivs i.

    Ha det fint.

    SvaraRadera
  15. Hej Aka,

    I can´t get enough...of that song! Snygg outfit. Blusen är jättesöt. H&M har mycket snyggt!

    Fattar inte heller varför det är så krångligt att skicka kommentarer... Hos dig och några till får jag trycka på "skicka" tre ggr innan jag kan skriva in ordet att bekräfta med. Mysko!

    Ha en finfin måndag!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  16. Tusen tack för din söta kommentar hos mig och mitt give away-inlägg :o) Roligt att du gillar min blogg! Så lycka till i tävlingen :o)

    Såååå fint ni bor där vid vattnet. Jättekul att kika in på din fina blogg med!
    Kram kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  17. Urfin blus, en sådan hade jag gärna valt, men då måste jag iväg till en affär och det är inte lika kul!
    Jättesnygg verkligen.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  18. Tjingeling snygga tjej med underbar smak för det vackra!!! du har allt "smak" för det vackra!
    Var rädd om dig nu, njuuut av veckan!
    kramar från mig.

    SvaraRadera
  19. Men så kul att hitta hit till dig:)

    Söt tjej med söt blus!
    Jag skrollar ner och läser vidare!

    Kram Eva

    SvaraRadera
  20. Vilken fin blogg:) Älskar blusen! Ha det bra, kram emma

    SvaraRadera