fredag 22 april 2011

VINNAREN



Här har softats denna fredagsförmiddag - gah vad härligt att vara ledig! Vi har ätit en låååång och mysig frukost :) Idag står kalas hos kusinen på agendan, och såklart....TAPETSERING : ) 



And The Winner Is...


Yngsta dottern fick som vanligt dra vinnarlotten, men hon ville INTE vara med på bild den här gången, det fick istället Nelson The Cat vara som råkade ligga bredvid och mysa :))



...och vinnaren blev *trumvirvel* -  Helena med fina bloggen Helenas Hem! Stooort grattis till dig! Har ni bloggisar inte kikat in hos Helena så gör det - sååå jättemysig blogg!

Maila mig din adress samt uppgifter om vilket smycke du vill ha så kommer vinsten att skickas från AnetteS Namnsmycken. 

Tack alla som ville vara med!!! Önskar er en riktigt härlig långfredag och en fin påskhelg!!

Tjingeling


18 kommentarer:

  1. Grattis till vinnaren av det fina halsbandet! :)) Jag önskar dig en strålande dag. :)) Kraaam

    SvaraRadera
  2. Hejsan

    Grattis till vinnaren!!!

    Ha en fin Påsk

    krammiz
    Sussi

    SvaraRadera
  3. Grattis till Helena!
    Ska bli kul att se resultatet av tapetseringen! Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis Helena! Vilken fin påskpresent du fått :-)!!!

    Men inte kan du väl vara inne och tapetsera när det är soligt och varmt - ut och njuuuuut istället ;-.)!

    Ha en riktig härlig påskhelg!

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  5. Och jag gratulerar den lyckliga vinnaren! Trevligt och kul!
    Softa, ja, det ska jag också göra nu!
    Trevlig helg,
    Agneta kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinnaren!! Sååå avis!! Och tack till bloggerskan för den fina tävlngen!!

    Ha en helt underbar påsk!
    Kraaaam!!

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinnaren! Vilken otroligt härlig gård och hus ni verkar ha:) Supermysigt!
    Hoppas du får en riktigt skön fortsatt påskhelg:)
    /Malin

    SvaraRadera
  8. Grattis till en annan Helena:)
    Fin utlottning!

    Önskar dig en fin påskhelg!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  9. Glad Påsk Aka!

    Hoppas du haft en fin dag med kalas o allt :) Nelson är sååå söööt! Vilken go kisse!

    Grattis Helena till vinsten!

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  10. En glad påsk önskar jag dig!

    kram Pernilla

    SvaraRadera
  11. Stort grattis till vinsten Helena!

    Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK!!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  12. Kikar in och önskar en riktigt GLAD och mysig PÅSK!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  13. Grattis till den lycklige vinnaren..vilken fin Påskpresent..:)

    Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK:)
    Stoor kram Susanne

    SvaraRadera
  14. Långa frukostar är bara så himla trevligt.

    Ha en fortsatt trevlig påsk

    SvaraRadera
  15. Hej vännen!
    Tack för din söta hälsning hos mig! Jag tycker inte riktigt om att vara med på kort och jag såg på bilden att det ser ut som om jag är helt kal på en fläck på huvudet men det är jag INTE!! Dock låg ljuset på så färgen på håret blev väldigt ljust *fniss* Men det såg verkligen konstigt ut... Tunikan/klänningen är köpt på La Redoute! OCh den är sååå skönt! Och passar så bra till inredningshomeparty!

    Kvasten ja, jag är nog inte känd för att ta saker och ting med måtta i livet - inte heller chansen att komma snabbt till Blåkulla som 4-åring...! *fniss*

    Ha en uuuuuuuuuuunderbar påsk och hoppas äggen är supergoda!!
    Stora stora kramar!

    SvaraRadera
  16. ÅHHHHHHHHHHHHHh jag VANN!!! Helt otroligt, allra första gången som jag vinner en bloggtävling.
    :)
    TACK såååå mycket! Vilken fin påskpresent! Gud så glad jag blir! hihi
    GLAD PÅSK söta du!

    SvaraRadera
  17. Hoppas jag klarar det den här gången det har misslyckas flera gånger

    SvaraRadera
  18. Det är så roligt varje dag och titta på din blogg ha en bra dag kram Sonja

    SvaraRadera