måndag 18 april 2011

VÅRPLANTERING & TAPETVAL



Tapeten Vårklockor av Josef Frank fick flest röster av er bloggisar, följt av tapeten med poststämplarna som kom tvåa! Som nummer tre röstade ni på Toile-tapeten och sist kom alltså Eldblomma av Josef Frank! Så nu blir det fina vårblommor som kommer att dominera mitt kontor framöver :))



Vårfint ute...


Helgen som var bjöd på ett heeelt underbart väder, vad härligt att kunna vara ute i trädgården och pyssla :) Bloggerskan fortsatte att göra lite vårfint kring förstukvistarna och såklart får ni bloggisar hänga på...




Ovan ses köksingången!

Nedan vanliga entrén...






Söt liten groda sitter bland påskliljorna .)



Önskar er en fin inledning på veckan! 

Kraaaam aka

13 kommentarer:

  1. Vad kostar det att "hyra" den fiffiga stylisten?....hi,hi Du är en hejare på att få till det så att det blir så fint!
    Tänk att det blev vårklockor, tror inte att ni kommer att ångra er!
    Var nu rädd om dig härliga tjej!
    Varm vårkram från mig.

    SvaraRadera
  2. Åhhh, vad du har gjort fint!! Blir så inspirerad att plantera lite mer än de "tråkiga" penséerna jag har. Kanske kan fixa nåt imorgon...

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Gokväll i stugan!
    Den tapeten är helt underbar, kommer att bli så fin hos dig.
    Så fint du gjort kring ert hus, härligt med vår och lite värme även hos er där uppe, ler.
    Har just sprungit en lite längre runda än jag brukar i vår bergiga skog så nu är jag heeelt slut i rutan...Men man känner sig nöjd efter.
    Hoppas träningen känns bra för dig!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Du har ett underbart hem, med de finaste rummen...:)
    Det kommer att bli ett underbart kontor, tapeten är ljuvlig !:)
    Härliga Aka, du kommer inte att vilja lämna kontoret....hihi
    Och så tittar jag på din underbara farstukvist, lika vårig och vacker som tapeten,...:)
    KRAMAR till dig, snällaste Aka....Cia:)

    SvaraRadera
  5. Hej Aka,

    Tapeten kommer bli superfin på kontoret. Du visar väl allt när det är färdigt? Nyfiken!

    Snyggt piffat på förstukvistarna. Den första kvisten, köksingången, tror jag inte att jag sett förut. Söt dörr.

    Ha en skön tisdag!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  6. Vad roligt att det blir den tapeten som jag gillar!! Blir det i hela rummet eller fondvägg?

    Du har verkligen fått till det vid dina entréer med fina planteringar. Jag tycker om de vita krukorna på trappan, de var lite annorlunda! Grodan är såå söt:)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  7. Kommer att bli toppen snyggt : ) kram på dig Sofia

    SvaraRadera
  8. Vad vårfint du gjort.

    Lät du dina läsare välja tapet :-)

    Ha en fin dag

    SvaraRadera
  9. Hejsan

    Men så vår fint, nu blir jag avvis:):) vill oxå börja med att göra de vår fint...
    Du är duktigt på detta, kanske starta eget med detta???
    Ha de så bra & ha en bra tisdag
    Krammiz
    Sussi

    SvaraRadera
  10. Ikväll ska jag också ut och kuta, får se om jag överlever..
    Härliga fixarbilder, du gör alltid så fint!

    Ha det gott i solen!

    SvaraRadera
  11. Åhhh, vad fint det blev ute!
    Powerwalk som gäller idag då, det kan ju inte vara bättre väder för det. Ser riktigt fram emot det. Träning som passar väldigt bra när man har hund också. Grymt bra program du hittade!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Vad vårfint det blivit hos dig, jag lyckades också pyssla till lite i krukorna i helgen så jag får nog fota och visa jag med.
    Din groda var bara så himla söt ;)

    Kram F

    SvaraRadera
  13. Du har så himla fint!!!! På vår farstukvist är det dött.....hahaha. Ja det finns några tomma krukor och nån lykta, men inget mer. Skittråkigt. Men det var ju inte så länge snön försvann så jag kanske hinner med mej! ;)

    SUPERFINA var alla de tapeter du visade!!! Vårklockor har en kompis till mej i ett litet rum och det är jättefint.
    Toiletapeten gillar jag verkligen för den har vi i allrummet!!! hihi

    KRAAAAM till dej

    SvaraRadera