tisdag 12 april 2011

VÅRIG KRANS



En salig blandning olika ris, små kottar och vårginst blev till två kransar på pardörren!


Vårkransar


I helgen som var fortsatte bloggerskan att pyssla lite med förstukvisten. Jag gjorde bland annat två kransar att dekorera pardörren med!

Tyvärr hade jag för lite vårginst att blanda i, det blir ju så fint med lite blomning som bryter av och livar upp grenverket. Jag låter ginstgrenar stå i vas och komma i blomning inomhus, sen klipper jag dem i korta kvistar och petar in blommorna i kransarna allt eftersom!





Tycker det blev bra i all sin enkelhet!


See You!

15 kommentarer:

  1. Så pysslig du är och det blev väldigt elegant på dina fina dörrar. Man kan göra så mycket med pinnar och kvistar och grejer bara man kan...som du kan! Jättefint.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. De blev, jättefina, och så fina på dina dörrar !:)
    Sen måste jag även tillägga att hela din farstukvist är så häääärligt fin !:)
    KRAMAR till dig, från nattugglan Cia:)

    SvaraRadera
  3. Oj, så fina! Den där ginsten gjorde susen till det bruna, så fiffigt och fint.
    Gillar pinnar och lite spret, sådär lagom av allt.

    Kram till dig!

    SvaraRadera
  4. Fina! Verkligen! Tänk vad mycket vackert man kan tillverka av vad det naturen har att erbjuda.
    Vårregnshälsningar till dig! Kram.

    SvaraRadera
  5. Halloj!

    Tack för tipsen! Ska fundera ut några bra inlägg med dina önskemål..

    Hoppas du mår bra och att du får en fin dag! Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Tjingeling fixar tjejen.....kransarna blev jätte fina! Tänk vad du kan....du har det där speciella "ögat" för vad som är vackert!
    Undrar stilla hur det går med din träning....enligt ditt schema är det vila i dag. Den pungten anammar jag.....hi,hi,hi.
    Vårkram från mig.

    SvaraRadera
  7. Sååå fina dom är..:) Du e duktig du!!!
    Det ser sååå mysigt och inbjudande ut på din förstukvist:)

    Önskar dig en toppen onsadg
    Stoor kram Susanne

    SvaraRadera
  8. Vad fint det blev och de gör sig så bra på era snygga pardörrar!
    Är det ormhassel du har i zinkurnan?
    Jag gillar det jätte mycket, stilrent och modernt:)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  9. Supersnyggt blev det!
    Hoppas du har en bra dag!
    Träningsverk?
    Lycka till med träningen, jag lovar du kommer känna dig sååå nöjd när du kommit igång.
    Nu ska jag ta mig en springtur i skogen i regnet, härligt!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  10. Så fina!
    Idag är det vilodag, skönt va? Jag har bytt måndagen och fredagen, annars följer jag det. Kul! Du har inte hoppat av än väl?:) Vill ha många inlägg om detta nu, så vi håller gnistan uppe!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Man behöver inte alltid krångla till det så mycket för att det ska bli bra!

    Ha en toppen kväll.
    / Kia

    SvaraRadera
  12. Det blev verkligen superfint! :)

    Såg att du börjat komma igång med träningen -härligt! Går det bra?
    Jag anmälde mej häromdagen till vårruset, hm...Fast man kan ju gå runt också, om man vill. Huvudsaken man får picknickkorgen! hihi
    KRAM på dej sötis

    SvaraRadera
  13. Jättfina kransar du gjort Aka!
    Era pardörrar är så vackra oxå..suck!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  14. SÅ jättefina kransar. De verkligen passar där.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  15. Ååå så fint, men kanske skulle ge sig på att tillverka nåt själv. Det verkar löna sig.

    Kram kram

    SvaraRadera