söndag 24 april 2011

PÅSKMIDDAG & TRÄNINGSSCHEMA


Vi hade en riktigt trevlig kväll igår med mycket gott att äta och dricka, men bäst av allt - ett trevligt sällskap!!



Gott på bordet...



Oj vilken trevlig helg vi haft!! Vi har varit på kalas (bilder kommer) och igår åt vi en god påskmiddag hos oss! 




Yngsta dottern hade gjort riktigt fina påskägg och tog ett foto på dem till bloggen :) 



Svärmor kom med ett gott humör och högg in på maten liksom...


... maken och resten av familjen

Men jag får ju inte glömma att skriva om nästa veckas schema för "kom-igång-löpningen" :)) Jag vet att åtminstone en bloggläsare börjat motionera enligt detta schema tillsammans med mig och det är ju jättekul - you go Jennie :) Finns det flera?? 

Vecka 3
Måndag: 7 minuter jogging, 30 sek rask promenad, upprepa 3 gånger.
Tisdag: Powerwalk 30 min.
Onsdag: Vila.
Torsdag: 10 minuter jogging, 30 sek rask gång. Upprepa 2 gånger.
Fredag: Vila.
Lördag: Alternativ träning, något annat än löpning och något du tycker är roligt.
Söndag: Vila.


Tjingeling!


11 kommentarer:

  1. Oh vad ni ser ut att ha haft en städad och prydllig bjudning, allt på sin plats och inga stökiga valpar (om du skulle ha sett mitt inlägg idag alltså.....), vacker dukning.
    Underbart
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Va fint du har dukat! :)) Tyvärr har jag inte kommit igång med träningen som jag vill, om man inte räknar med allt trädgårdsarbete förstås. ;)) Men jag ska, jag har ju spåret bara en bit utanför dörren. :) Ha en strålande dag. Kram

    SvaraRadera
  3. OMG 7 minuters pass!!! Nejdå, det är ju bara tre stycken, så det ska vi nog klara. Jag ger mig ut i eftermiddag. Ska bara hjälpa min 96-åriga mormor att flytta först.
    Så fin dukning! Älskar servettringarna! Och silverljusstakar är ju så fint. Och väldigt fina påskmålade ägg!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag joggar hej vilt, har inte tid med att gå..
    Fortare det går, ju fortare kommer jag hem *ler*
    Så trevlig dukning du gjort, håller med förra inlägget om att servettringarna var superläckra.

    Kram Tina

    SvaraRadera
  5. Vilket vackert dukat bord! Lycka till med löpningen. /Mia

    SvaraRadera
  6. Vilken fin dukning. Jag ösnkar att jag kunde skriva att jag hakat på dig och ditt schema, men tyvärr.....

    SvaraRadera
  7. Vilken fin påsk vi haft med både väder och god mat! Du ser ut att ha haft detsamma:)
    Jag har jobbat mest i trädgården, har gjort en köksträdgård som jag är väldigt nöjd med!

    Ditt löparschema ser bra ut, skulle vara bra om man hoppade på det...
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. O va mysigt och gott ni haft det. Ser att du haft en underbar Påsk. Det har vi också haft här hemma. Kramar Maria

    SvaraRadera
  9. Hej Aka,

    Vilken strålande helg vi haft! Har varit ute i stort sett från morgon till kväll. Så fina bilder du visar (och i förra inlägget) dukningen är jättefin! Söta ägg :)

    Ha en bra tisdag - kram Sanna

    SvaraRadera
  10. Fina bilder - och träning är fint, ska själv komma igång nu efter någon veckas uppehåll pga semester och annat. :-)

    SvaraRadera
  11. Vilken inspirerande och fin påsk helg ni verkar ha haft!! Dina bilder är så fina!!! Kram isa

    SvaraRadera