onsdag 27 april 2011

KALAS I SOMMARSTUGAN



Makens syster har den sötaste av sommarstugor man kan tänka sig!!!


Kalas utomhus...


Bloggerskan blev bjuden på kalas under påskhelgen! Det var svägerskans son...


... Niklas som fyllde år och släkten samlades vid den übersöta sommarstugan!


Min andra svägerska Tina, döttrarna och svärmor trivdes i solen :)


Makens bror Roger.


Vännen Bernt, sonen och maken.



Och det bjöds på såååå jättegod mat...



Efterrätten blev häftigt diskuterad, en ljuvlig kaka som gick hem hos alla...


...visst ser den läcker ut!!!


Vilken heelt strålande dag!!!

Tjingeling!

11 kommentarer:

  1. Mysigt med släktkalas!
    Ha en fortsatt fin kväll.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Skönt att få vara ute i solen och kalasa!! Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej rara du:)

    Såå skoj med lite släktkalas..och att kunna sitta ute och äta gör bara att maten smakar ännu bättre..härligt:)

    Så fina barn du har:)

    Må så gott
    Stoor kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Härligt!!! Ser väldigt mysigt ut.
    God mat på grillen och Så god tårta!!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Härlig familj du har, söta och rara!
    Tårtan gillade jag, väldigt mycket...

    Godnatt kram från mig!

    SvaraRadera
  6. Så mysigt ni ser ut att ha haft det! Verkligen söt sommarstuga!!!
    Det gick riktigt geschwindt i måndags med springpasset måste jag säga. Det är väldigt olika olika dagar. Så härligt att ha kommit igång!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  7. Ser ju hur mysigt ut som helst! :-)

    SvaraRadera
  8. Hejsan

    Ser så mysigt ut
    kram Sussi

    SvaraRadera
  9. Marias Hörna - Njut av livet har problem med bloggen. Den finns helt plötsligt inte. Men jag finns och får troligtvis göra om bloggen om vi inte hittar felet. Någon som vet hur man återskapar sin blogg. Använder ju Blogger som så många andra. Maila mig i så fall på Kilenstam@Glocalnet.net. Är ganska så irriterad nu på detta problem..Kramar från en förtvivlad Maria

    SvaraRadera
  10. Tjingeling, det är "bara" hönan Agda som är inne och snokar......gammel tuppen pickar på ute i trädgården(tror jag)
    Jag sitter vid min laptop i ateljé och väntar på att mitt glas ska bli färdigt. Nu du har hönan gett sig på att göra en glasskulptur....och den kan jag inte bränna hemma...(för stor).
    Solen lyser och jag med den!
    Hoppas din dag blir bra! Kramen från mig.

    SvaraRadera
  11. Vad härligt det ser ut. Mysigt att kunna fira utomhus tillsammans med familj och vänner. Stugan ser riktigt fin ut :).
    Kramis!

    SvaraRadera