onsdag 13 april 2011

FINA ÖGON & NAGELLACK



Häpnade över min fina kollegas suuuupergröna ögon!! Jag blev helt enkelt tvungen att ta kort och visa er bloggisar! Så jättegröna ögon! Så himla fina!!! 


Snygga naglar


Fick en fråga om jag kunde tipsa om ett bra nagellack! Nu är det ju så att jag är lååångt ifrån ett proffs i de här sammanhangen, men ett lack jag använder som både täcker bra, ger en jämn och fin yta och håller sig klumpfritt...





... är det här lacket som bland annat finns på Åhléns. Tror prislappen är 150 kr och det är definitivt värt att satsa på istället för de lite billigare varianterna! Det kanske är någon av er bloggläsare som har fler tips??

Ja, som ni ser bloggisar, inne på min blogg finns INGEN SOM HELST ORDNING och  struktur på inläggen, haha! Det kan bli precis hur som helst! 


Kraaam aka

12 kommentarer:

  1. Livet är hur som helst och det är det som är charmigt!
    Dom ögonen var inte helt vanliga i färgen, så läckra! Tänk så fina.
    Agneta nattkramar

    SvaraRadera
  2. Opi är jättebra, de finns i så många fina färger också.
    Min pappa hade de vackraste gröna ögon jag någonsin sett. Min man har dessutom det, så det kan bli ibland..
    Hälsa väninnan och säg att hennes ögon är jättevackra! Gillar grönt..

    Kram Tina

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset..måste testa det lacket..:)

    Nej det är inte så vanligt med så gröna ögon..min Mor hade också de så jag & mina två bröder fick alla ärva dom efter henne:)

    Ha en skööön Torsadg i soooolen
    Stor kraam Susanne

    SvaraRadera
  4. Häääärligt gröna ögon, från en som inte ser sina blå ifrån allt allergirött...hihi

    Scarfsen matchade hennes ljuvligt gröna ögon, så fint...:)
    KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera
  5. Ordning och struktur är mina ledord i jobbet... borde ha det hemma med... men livet har en förmåga att inte alltid vara i ordning och strukturerat...
    läckra ögon, annat än mina grå-blå...

    Kramen på dig!
    Mimmi

    SvaraRadera
  6. Bra med tips på bra nagellack, jag tycker aldrig de sitter mer än en halvdag. Och då känns nästan inte värt besväret:)
    Har avverkat dagens etapp och sitter här och känner mig grymt nöjd med mig själv! Precis lagom jobbigt. Grymt upplägg!
    Kram och tack för att du fått igång mig!

    SvaraRadera
  7. Tack för tipset! Jag försöker ta hand om naglarna lite. Blivit inspirerad av dig. Du har alltid så fina naglar. Den grönögda tjejen är verkligen fin och härlig!!!

    Kramar,

    Ann-Sofie

    SvaraRadera
  8. Verkligen snygg grön färg på ögonen!
    Sminktips tas tacksamt emot, fastän jag oftast köper det samma som jag haft i flera år :).
    Kramis!

    SvaraRadera
  9. Fina ögon : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  10. Ja dom här ögonen var jättefina. Snygg färg inte ofta jag ser det. Tack för tipset om lacket :) Använder själv ofta Mavalia (heter väl så) Billigt men jag tycker det sitter kanon. Kram Maria. Önskar också trevlig helg :)

    SvaraRadera
  11. Du har rätt, helt fantastiska ögon! Och sjalen matchar perfekt!

    Struktur eller inte, jag älskar din positiva utstrålning - blir alltid glad av att besöka dig och uppmuntrad av dina kommentarer hos mig!

    Stor kram!

    Pernilla

    SvaraRadera
  12. Jag har sagt det förr, gillar dina inlägg och samtidigt blandningen som är så charmigt.
    Med andra ord det som tilltalar mig!

    Fin kollega med fina ögon:)
    Kram Helena

    SvaraRadera