tisdag 26 april 2011

ANNANDAG PÅSK





Yngsta dottern nästan bor på sin studsmatta :))



Utedag...


Idag har det varit arbetsdag igen men oj oj vilken superhärlig påsk vi haft!! Heeeelt underbart väder! Det har funnits tid att umgås med släkt och familj så därför blir det lite pics från detta ett par inlägg framöver. Jag vet ju att släktingar som bor på annan ort gärna vill se vad vi har för oss :)) 

Att få en extra ledig dag igår kändes riktigt lyxigt, en dag kortare arbetsvecka :) Bloggerskan solade och planterade lite penseer...



Foto: Yngsta dottern.

Hela familjen inklusive Nelson The Cat njöt ute i solskenet! Bortsett från maken då...


... som ville fortsätta tapetsera kontoret och det fick han ju sååå gärna :))


Tjingeling

15 kommentarer:

  1. Nämen, så jättesnyggt det blev!!
    Det var ett bra val, jag var ju med och rörde till det lite i dina tapetbryderier..
    Kissen ser ut att gilla läget, din helg ser helt fantastiskt skön ut. Min har varit det också...tröttnar jag på glasen så skickar jag över dem.
    Idag hoppar jag allt som har med fysisk aktivitet att göra, helt jäkla slut i kroppen. Fast på ett skönt sätt ändå, sussar nog snart.

    Goaste kramen till dig!

    SvaraRadera
  2. Tjingeling tjejen, nu tittar jag in och "kollar" hur läget är......ser att allt är ok! Bloggerskan pysslar och mannen tapetserar...men ni får såååå fint! Härlig bild av dottern på studsmattan.( även den på katten) Nu ska du ha det så bra och vara rädd om dig! Njut av de stunder du kan!
    Varm kram från mig.

    SvaraRadera
  3. God kväll!

    Härliga bilder och det låter som ni också hare haft en underbar påsk!
    Ha en fin vecka!

    Kraam Sirpa

    SvaraRadera
  4. Men åhh så fint det blir med den nya tapeten..:)
    Och vilken tur sen att din man föredrar att tapetsera färdigt trots det uunderbara vädret..;)

    Ser att ni har haft en fantastisk Påskhelg hos er också..vilket väder..denna helg kan vi leva läänge på!!!

    Åhh så fin Påskdukning i inlägget innan:) och maten ser såå ljuvligt god ut..nu blir man ju nästan hungrig..;)

    Ha en fortsatt fin vecka..snart är det helg igen:)))

    Stoor kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Visst har vi haft en fantastisk påsk!
    Tapeten blev ju såå fin.
    Ha en fin vecka och lycka till med träningen!
    Kramis Lotta

    SvaraRadera
  6. Va mysigt hon har det dottern, där på sin studsmatta! Ser härligt ut. Och katten är för fin och tapeten snygg.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  7. Verkligen helt underbart väder vi haft! Man blir på sååå bra humör. Riktigt snygga tapeter nu valt. Är det från Boråstapeter? Mvh Anna

    SvaraRadera
  8. Ser att ni har haft en lika härlig helg som här! Hälsa dottern att hon är en bra kattfotograf! Härlig kattbild!

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  9. Hejsan
    Härliga bilder!!
    Snyggt blir det.
    Vilken härlig katt ni har.

    Ha en bra Onsdag
    Krammiz
    Sussi

    SvaraRadera
  10. Fina bilder : ) Vi har precis beställt en dtuds matta : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  11. Vilka urläckra tapeter!!!! Och Nelseon, vilken goding!!! Mari.

    SvaraRadera
  12. Vilken fin katt - och tapeterna är så fina, blir glad varje gång jag ser dem hos någon! :-)

    SvaraRadera
  13. Gott att ha en man som vill fixa och trixa ist för att sola näsan! ;)
    Kommer att bli helt únderbart med den tapeten!
    Så kul att fixa!
    Beställde kakel till badrummet igår =)) KUL de me!
    Kramen Mimmi

    SvaraRadera
  14. Kuckeliku, det är hönan Agda som är inne hos dig. (Du förstår jag tror att jag är en tupp) Gammel tuppen är det full fart på nu, han har pickat i trädgården hela dagen.....hi,hi.
    Hönan hon går inne med tofflorna på och pysslar med liiite smått och gott.Men vad jag njuuuuuuuter och vad jag är tacksam över att jag har det så bra! Du vet.....snart packar vi och drar ut i stora vida världen igen.
    Kram på dig underbara härliga duktiga tjej!
    Du har det där "lilla extra" och din Blogg är en njutning att följa. Ja, ja sträck på dig nu......*fniss*....Puss i pannan får du också.

    SvaraRadera
  15. Ni ser ut att haft det bra. Vår studsmatta används flitigt här med.
    Ha en toppen dag!
    / Kia

    SvaraRadera