onsdag 23 mars 2011

VÄXTSTÖD TILL SOMMARENS PLANTERING



Oj oj oj vilken lycka!! Bloggerskan har vunnit i utlottning - ett helt uuunderbart växtstöd!!!


Lucky Lucky Me J

Ja men det är ju en dröm! Ett musklick in på den inspirerande bloggen Rosverkstan och vad fick bloggerskan se?? Jo att det var  just jag som hade vunnit det fina växtstödet!! Tjoho vad jag blev glad :)))) Jag äääälskar växtstöd och trädgårdsdesign och hos mig finns inget så vackert som det jag nu vunnit!! 

Min planering är att placera växtstödet...

Foto: Aka privat.

... här på min framsida så att både jag själv och andra som går/åker förbi mitt hus ska få njuta av vacker design. Tänk om snön kunde smälta någon gång så att jag kan få sätta händerna i jorden :)) 

Det finns verkligen jättemycket ögongodis hos Rosverkstan, checka in det här...






Källa: Rosverkstan. Lånat med tillstånd. 

Jag säger bara en sak - dregel!!! Heeelt lovely!! Tusen tack snälla Anna, jag blev så glad!!!

Rosverkstan har en ny tävling på gång men bloggerskan törs INTE vara med i den, jag skulle ju herregud bli lynchad om jag gick och vann igen :))) Men det är ett tips till er andra!

Tjingeling

19 kommentarer:

  1. Såååå snyggt, grattis!
    Måste genast kolla, nej lägga barn först, sedan kolla, fniss.
    Ha en skön kväll och hoppas våren snart kommer till dig också vännen!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Det jättefina stödet hade passat som smäcket i Bygglov trädgården jag såg igår.
    Så supersnyggt du kommer att få det! Vilken tur sedan...jag vinner aldrig, är ingen turgumma. Men i kärlek så är det annat,*ler*.

    Ha en jättetrevlig kväll, kram Tina

    SvaraRadera
  3. Grattis vad kul att du vann!
    Snyggt var det också.

    /Kia

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten! Förstår att du blev lycklig! Är inte ett dugg avundsjuk... ;-) Hoppas jag vinner nästa gång! Måste förstås anmäla mig till tävlingen först...

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  5. Stooort Grattis till dig:)
    Va roligt, det var du värd:)

    Måste kika in och se va den nya tävlingen har att erbjuda..;) tack för tipset:)

    Ha en dkön kväll
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinsten, såå fint den kommer passa i din trädgård!
    Åh, vad avis jag blir. Men jag var ju inte med i tävlingen, får kolla in den nya...

    Ha en fin kväll!
    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Hejsan

    <3 <3 Grattis <3 <3

    så roligt att du vann och vad snygg.
    SÅ avis. Får kolla in sidan.
    Du kommer att få det så tjusigt i din trädgård.

    Ha en fin onsdagskväll
    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  8. Åhhhh vad kul grattis kram : ) Sofia

    SvaraRadera
  9. God kväll!

    Vad kul! Grattis !
    Du visste du att det är aldrig för sent att
    lära sig något nytt :) ?
    Var jag dum nu men bakning har alltid min stor intresse men jag kan lova att min trädgård ser inte lika fint som din :)

    Ha det gott !
    Nu ska jag sova !
    Jag måste ju ladda batterierna

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  10. Åååh, vilket fint stöd du vunnit!! Stort grattis till vinsten :)

    Här är det inte mycket snö kvar nu, så snart är det dags att gå ut i trädgården och börja pyssla, vi har en hel del att ta tag i efter höstens drängering och påkoppling av kommunalt vatten...

    Ha det gott!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  11. Grattis till vinsten! Vackert pris till din vackra trädgård!
    Kram.

    SvaraRadera
  12. Kul vinst, har inte sett en sådan innan. :-)

    SvaraRadera
  13. Attans så snyggt! Det är så häftigt med dekorationer i trädgården, hade tänkt jag skulle ta tag i den biten (!!! det lät väl modernt och bra...) i år och dekorera trädgården lite. Tänk alla fina saker som finns. Nu ska jag besöka Rosverkstan!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  14. Hihi så kul, grattis! Älskar rostiga detaljer i trädgården. Ernst använde sig av rabattavgränsare som var rostiga och jag blev kär! :)

    Hoppas våren kommer snart till dig också, fast det gör den ju! :)

    SvaraRadera
  15. Jösses vad häftigt, grattis!

    Om du bara visste hur mycket jag uppskattar dina kommentarer, du gjorde hela min dag ska du veta.

    Kram kram.

    SvaraRadera
  16. WOW, så fin, GRATTIS Aka !:)
    Visst är det lycka att vinna, något så fint...:)
    Det kommer att passa utmärkt i din fina trädgård, och snaaaart försvinner nog snön, så den kan ut för att pryda...:)
    KRAMAR till DIG, Cia:)

    SvaraRadera
  17. Hallå... jag vågar var med igen... trots att jag vunnit ett rosettstöd tidigare:)

    Men jättegrattis till dig!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  18. Grattis!!! :)) Den är superfin! Jag har kikat in på den bloggen och det finns jättemycket fint. :)) Ha en skön kväll. Kram

    SvaraRadera