tisdag 15 mars 2011

UTMANING



Bloggerskan iklädd en pysmysig, lös och ledig tunika med Lee-jeans! Men herregud så det ser ut här hemma! Checka in all bråte som ligger på gamla skänken på nedervåningen... blir snart galen, måste ta tag i städningen här!!!


AbouT MeE! 


Det här är en happy happy day!! En sådan där dag då det hänt lite oväntat roliga saker som livar upp en annars rätt alldaglig arbetstisdag! Och inte nog med det, jag har fått en utmaning också av fina bloggen Min lilla Stuga! Tack för det :)

Utmaningen går ut på att tala om 8 saker om sig själv och sedan skicka den vidare till 8 stycken bloggare! Ok, häng på...

1) Jag har maken lindad runt lillfingret, han vet bara inte om det själv ;)
2) Jag gillar att arbeta med KBT.
3) Mitt största intresse under uppväxten var...


... gymnastik!
4). Jag är helkass på matematik... suck...
5) Jag har arbetat på ett fängelse under en period.
6). Jag har alltid gillat skor och har genom åren gjort massor av trista impulsköp...
7) Jag stänger in mig i sovrummet med ett gäng inredningstidningar när jag blir sur ;)
8) Jag vet att åtminstone ett par av mina vänner brukar kika in här på bloggen, kanske de kan bidra med 8:e punkten? Gud vad modigt av mig va?? Kan ju undra vad som kommer nu, hjääälp!!


Nu till 8 bloggare jag vill ge utmaningen vidare till -  några jag inte nominerat tidigare, fina bloggar och gulliga bloggerskor som kikar in hos mig ibland och lämnar söta hälsningar :)

1) Atelje Skogslyckan
2) Sofia Bakar
3) The Shed
4) Susanne Maria
5) Bellas väg tillbaka
6) Melixa Design
7) Mammaxtre
8) Mina Rum 


TjingEliNg!

16 kommentarer:

  1. Kul läsning om dig! Det där med matten känner jag igen:)
    Fin ny header med bilder från ditt underbara hus!

    Kram på dig!
    Helena

    SvaraRadera
  2. Tjingeling tjejen, det var väl inte så farligt.
    Mannen runt lillfingret.....hi,hi,hi....kallas väl för kvinnlig list?
    Må väl och var rädd om Dig.

    SvaraRadera
  3. Tack för utmaningen : ) Jag tar den ; ) kram från Hjo

    SvaraRadera
  4. Go kväll, va kul att du nappade på utmaningen och va kul att läsa lite mer om dig. :)) Ha det så bra. Kram

    SvaraRadera
  5. Gulliga du, så kul att lära känna dig lite mer. Jag fick en likadan av Beloved by Linda häromdagen. Jag är lite busy busy just nu,hmm häcken full på ren svenska. Ska berätta mer sen..Återkommer till dig om var, när, hur det blir med utmaningen. Är det ok, raring?

    Stor kram för att du tänkte på mig!

    SvaraRadera
  6. Hejsan

    Kul att få lära känna dig.

    Ha en bra onsdag

    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  7. Hoppas att inte maken läser nu då! hehe. ;)
    Att stänga in sej med inredningstidningar låter ju helt underbart! hihi

    Sv: ja det är mindre än 3 veckor tills jag ska börja jobba. Men jag ska bara jobba i 2 månader, sedan ska vi vara ledig allihop över sommaren och inskolningen blir i oktober. :)
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Då e vi två som inte kan matte, bedrövligt!

    SvaraRadera
  9. Rolig läsning, känner igen mig på ett flertal punkter :). Och det bästa med att ha mannen lindad runt lillfingret är väl just det att han inte vet det själv, skulle de vara medvetna om det kanske de skulle få för sig att börja protestera ;).
    Kram/Annie

    SvaraRadera
  10. Hejsan!

    Hoppas att du mår bra!
    Ha en fin kväll!
    Så vackra bilder du visar!

    Kramar Sirpa

    SvaraRadera
  11. Tack för utmaningen och den är nu avklarad och vidare skickad.

    Härlig logga du har!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  12. Grattis till din vinst från Rosverksatan. Och på så sett hittade jag din trevliga blogg. Kommer gärna igen och lägger mig också som följare så jag inte tappar bort dig :) Ha go kväll från Marias Hörna

    SvaraRadera
  13. Kul att få läsa lite mer om dig :) och TACK för utmaningen, antar den så klart så nu ska jag "bara" klura ut lite info om mig själv!

    Hoppas du haft en bra dag

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  14. Hej Aka,

    Skulle gärna vilja tro att jag har sambon lindad runt lillfingret men han stretar emot så det förslår, tröttsamt värre *fniss* Matten känner jag igen, måste motvilligt erkännas. Herregud, hur är det ställt med huvudräkningen va?? Ett och annat felköp har det ju också blivit genom åren och när jag blir sur tar jag med mig datorn istället ;)

    Hm.. nu klurar jag på vad mer för roliga saker som händer dig. Kanske får jag svaret här inom kort..?

    Ha en skön kväll - kram Sanna

    SvaraRadera