tisdag 29 mars 2011

TILL TV-RUMMET




Skillnad som natt & dag!!


NeTeLLY!! 



Heeelt otroligt - vilken skillnad!!! Bloggerskan har bytt ut den gamla trasiga TV:n mot en ny och jag säger bara det - vilken megaenormus-skillnad i storlek och bildkvalitet!! Jag inser att det gått några år sedan vi köpte den gamla :))


Men det är ju en hel vetenskap att försöka förstå sig på allt det nya, helt plötsligt ska den här...



... minidatorn användas!!! Och i bakgrunden skymtas bloggerskans hemsida som sonen precis laddat upp i TV:n!?!? 


TV:n är tillfälligt uppställd på det gamla TV-stativet men kommer att hamna på en TV-bänk längs väggen under fönsterrutorna (som vetter ut mot hallen). Gissa vem som längtar till TV-soffan på fredagkväll - wwwiiiiee!!!!


Kraaaaaaaaaaam

12 kommentarer:

  1. Den var inte att leka med...
    Jag är en sån tok som inte gillar bruksanvisningar. Det är det värsta jag vet, har inget tålamod med dem. Men sonen ser väldigt haj ut på att sköta minidatorn.

    Du får garanterat en fin tv kväll på fredag.

    Puss

    SvaraRadera
  2. Vilken kanonfin TV!!
    Den där fjärrkontrollen var väldigt avancerad eller minidator var det ju.
    Visst är det kul att se sin blogg på en stor TV;)

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Wow, det syns to m på fotona hur bra bilden är!
    Perfekt till tisdagen som ialla fall för min del är den stora TV-kvällen: Huset fullt av hundar, Desperate Housewifes (lite trött på)Cougartown och nu en härligt galen familj i en serie som heter The Middle.
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  4. Hääärligt med ny TV!
    Ha en fin onsdag vännen.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Hejsan

    Härlig tv. Grattis.
    Ha en bra onsdag
    krammiz
    s

    SvaraRadera
  6. Sååå fin:)
    Kul att kika på bloggen på tvn..de har jag aldrig gjort.

    Önskar dig en solig Onsdag
    Kraaam Susanne

    SvaraRadera
  7. Härligt - men för många knappar kan lätt göra mig nervös..! :-D

    SvaraRadera
  8. jaa en ny härlig tv, men håller med..det är mkt knappar att ha kolla på..jag hänger inte riktigt med i svängarna :))
    ha det gott/marie

    SvaraRadera
  9. Wow, vilken tv, och fjärrkontrollen sen då ;). Tycker absolut du är värd den så du kan njuta till fullo av myskvällar i tv-soffan. Vi borde också börja se oss om efter en ny TV snart, vi köper ny när vi flyttar, men det är ju en hel del anat också vi har att leta efter :/.
    Jag är inte så aktiv på bloggen för tillfället, allt det andra tar så mycket tid, men jag tittar alltid in hos dig med några dagars mellanrum för att uppdatera mig vad som händer hos er, fastän jag är dålig på att lämna kommentarer.
    Kramis :)

    SvaraRadera
  10. Vad roligt med ny fin tv. Jag är dock livrädd för instruktionsböcker och annat tekniskt krångel.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  11. Hej på dej! Du det där såg ju hääärligt ut. Förstår att ni njuter av förbättringen!!! Ha det så bra. KRAM

    SvaraRadera
  12. Kontrollen ser ut som ett nintendo. :)
    Vi väntar på att vår tv ska lämna in. Är nog de ända som fortfarande har en tjock-tv!

    / Kia

    SvaraRadera