onsdag 30 mars 2011

SILVERHALSBAND DESIGN ANETTE S




Bloggerskan i superfint silverhalsband!

Utlottning


Måste visa mitt jättefina halsband! 


Det är en rund ring med ett hjärta i mitten. Jag har låtit rista in ordet "life" i hjärtat och i ringen står orden "hope, faith och curiosity" - hopp, tro/tilltro och nyfikenhet - fina ledord som betyder mycket för mig. Jag har sett att många ristar in namn på sina smycken och det tycker jag också är jättefint!!





I samarbete med smyckedesignern Anette S (som designat mitt fina halssmycke) har jag nu nöjet att lotta ut ett valfritt smycke ur hennes fina kollektion! Det finns en heeeel del ögongodis där kan jag lova :) 

Gör följande för att delta:

Svara på frågan: Vilken "färg" har bloggerskan på sitt bostadshus? (Tävlingsregler för spel på nätet). 

1 lott:  Lämna en kommentar nedan och tala om vilket smycke ur kollektionen du önskar vinna.
2 lotter:  Lämna en kommentar nedan och tala om vilket smycke ur kollektionen du vill vinna, kopiera bilden nedan och klistra den in den i din egen blogg. Länka sedan till min blogg - A House With A View.




Utlottningen pågår till 22 april då vinnaren dras!

Obs! Glöm inte att skriva vilket smycke ur kollektionen du vill vinna!! Skriv också med hur många lotter du deltar!



Lycka Till!!

57 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Tusen tack för din gulliga kommentar, du gör mig så glad. Vi har ritat och byggt ut vårt hus själva efter berg och natur och är väldigt nöjda över hur planlösningen blev. Inredningen vill man ju alltid förändra och förnya, ler. Vi är dock inte helt klara med allt i huset ännu, det kostar ju att bygga tid & pengar, och jag är utan jobb sedan en tid så vi tar lite pö om pö.
    Vilket fantastiskt smycke!
    Självklart vill jag vara med och tävla, tar gärna 2 lotter. Länkar så klart!
    Smycke H 01 med kort kedja med mina 3 barns namn skulle vara roligt att ha.
    ps. Bloggerskans fantastiska hus är rött! ds.
    Kraaaaam Lotta

    SvaraRadera
  2. Klart att jag vill vara med här!
    Jag tar gärna två lotter, tack. (länkar efter helgen) Skulle jag ha turen att vinna så önskar jag mig Starwoman armbandet. Ditt fina hus är rött btw..
    Jag köpte mina lampor av Anette med bloggen Lantlif för ett tag sedan. Hör med henne om hon har flera på G!

    Ha en bra dag o må så gott! KRAAAM

    SvaraRadera
  3. Hei
    Så flott utlodning. Klart jeg vil være med, og tar 1 lodd. Jeg likte best armbånd nr 06 med svarte perler.
    Du har et fantastisk hus som er rødt, med en fantastisk okergul inngangsdør :) NYDELIG.
    Klem fra Mette

    SvaraRadera
  4. Hejsan

    Vilket vackert smycke.
    Klart jag skulle vilja vara med i din utlottning.
    Svar på din svåra fråga:) Röd, Gissar jag.
    Den andra var ännu värre, de var ju så vackra smycken så jag har mycket svårt att välja, jag får väll göra en lottning. Så efter min lila utlottning för mig själv blir det Nr H07. Med Lång kedja. (Perfekt till våran 10års dagen.)

    Ha en bra torsdag
    Soliga hälsningar & krammar
    Sussi

    SvaraRadera
  5. Klart jag vill vara med i utlottningen, deltar med en lott!!! Ditt halsband är verkligen superfint , det var SÅÅÅ svårt att välja en favorit, men jag har fastnat lite extra för armbandet "Starwoman".

    Bloggerskans vackra hus är givetvis Falu-rött :-)

    Håller tummarna för att få bli lite vårfin!

    Ha en riktigt bra dag!

    SvaraRadera
  6. Vilken fin tävling och vill självklart vara med och jar tar två lotter och hoppas på att vinna ett smycke!
    Bloggerskans hus är rött (falurött).

    Jag väljer "halsband med hjärta, 4 cm och love bricka med pärla" med en kort kedja.

    Ha en skön dag i solen!
    Kramis Helena

    SvaraRadera
  7. Självklart vill jag vara med i dina fina utlottning. Lite knepigt förstås att komma på svaret på din kluriga fråga, men jag gissar på rött ;).
    Om jag har den stora turen att vinna så skulle jag vilja ha namnhalsbandet H06 med hjärta, pärla och namnbricka (med dotterns namn på).
    Jag länkar förstås :)!
    Kramis!

    SvaraRadera
  8. Hejsan!

    Vill jätte gärna vara med i den fina utlottningen.
    Jag har länkat = 2 lotter.
    Svaret på frågan är röd :-))
    Och skulle helst vilja ha ett likadant halsband som du men vet inte vad det ska stå på det.

    Kram

    SvaraRadera
  9. Åh va roligt med en utlottning:)
    Självklart vill jag vara med!!!
    Ditt halsband är ju bara heeelt underbart ♥ om jag skulle ha turen på min sida skulle jag JÄTTEgärna vilja ha ett likadant(om du inte misstycker)sååå fint!
    Ditt vackra hus är RÖTT!
    Jag kniper två lotter..;)

    Önskar dig en fin helg
    Stor kraaam Susanne

    SvaraRadera
  10. Brukar nästan aldrig vara med i utlottningar, men den här kan jag inte motstå!

    Halsbandet är otroligt snyggt!
    O M jag vinner skulle jag vilja ha ett sådant som du har på bilden. Riktigt riktigt fint är det.
    Tänker att min dotter i så fall skulle få det på hennes cello-uppvisning på avslutningsdagen.

    Svar på frågan: Ditt vackra hus är rött med vita detaljer ex fönster.

    Önskar dig en trvlig helg.
    Allt gott till dig! Kram.

    SvaraRadera
  11. Vilket vackert halsband :) Hoppas du får en skön helg kram från Maria

    SvaraRadera
  12. Hej sötis!
    Tack så mycket för din peppande kommentar. Värmande som alltid från dej! ;) 6 kg är ju skitbra jobbat!!! Fortsätt så. :)

    FIIIN tävling, vill självklart vara med.
    Det fanns mycket fint, men jag fastnade för: Nr. H 04
    Halsband med stor ring och hjärta.
    Kort kedja
    Visst är den den som du har på bild? Jag vill ha mina 4 barns namn. Har faktiskt inget namnsmycke... Jag länkar såklart. :)
    Färgen på ert fina hus är: RÖTT!

    Önskar dej en superfin fredag!
    KRAM

    SvaraRadera
  13. Hej!!
    Underbara smycken!! Jag fyller 30 om 1 månad och skulle så gärna vilja ha ett armband med vita pärlor och två namnbrickor med min lilla dotters namn Elsa och sambons namn Jonas på!
    Brukar aaaaldrig vinna men ibland ska man väl ha tur!? =)
    Bloggerskans hus är förresten rött och suuuuperfint!! ;-)
    Fortsatt trevlig helg!
    Kramar Karin

    SvaraRadera
  14. Jeg blir gjerne med i denne flotte konkurransen! Jeg liker veldig godt navnhalsbåndet H06 :)

    klem

    SvaraRadera
  15. Så mycket fina smycken!!! Den sidan läggs till mina favoriter och där kommer det handlas oavsett om jag har turen att vinna eller ej!
    Ditt vackra hus är rött Aka:)
    Och om jag vinner skulle jag bli överlycklig över halsbandet med två hjärtan där det står "Live your dream" på det stora.
    Självklart vill jag vara med med två lotter och länkar såklart.
    Ha en riktigt bra helg!
    Kram

    SvaraRadera
  16. Hej Aka!
    Vilken fin tävling, jag är gärna med och tar två lotter tack! Länkar med bild från mig!
    Ert underbara hus är RÖTT! :)

    Om jag skulle ha turen att vinna önskar jag mig ett namnsmycke med mina syskonbarn Vera och Agnes namn på!

    Ha en trevlig söndag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  17. Hejsan
    Huset med utsikt över sjön är rött

    Om jag vinner önskar jag smycket på tävlingssbilden men dessa viktiga ord
    Hälsar
    Lena i Kalmar

    lena.idbrant@telia.com

    SvaraRadera
  18. Hallå där vännen!
    Självklart vill jag va med på utlottningen av smycket jag har valt H05 med lång kedja med mina barns namn om jag skulle ha turen med mej.Länkar din blogg vill alltså ha 2 lotter.Ditt fina hus är rött.Håller tummarna..
    Kram Lotta..

    SvaraRadera
  19. Hej det är såå kul att läsa din trevliga blogg och att titta på alla vackra bilder!! Såklart är ditt hus målat med Falu rödfärg!! Jätte fina smycken också!! Om jag vinner väljer jag det fina H 02 med lång kedja! Kram Maja

    SvaraRadera
  20. Hejsan härliga vännen!

    Ditt vackra hus är rött och jag vill gärna se det live. Eftersom jag inte har någon blogg får jag chansa på att vinna med en lott. Jag vill ha Starwomen halsbandet med lång kedja.

    Kramis!

    Ann-Sofie

    SvaraRadera
  21. Jag vill tävla med en lott! Ditt hus är rött:)
    Vill vinna:
    Äkta silverhalsband med hjärta i mitten
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Heeej!
    Vad kul att du vill tävla hos mig! Jag vill ju tävla hos dig!! :)
    Hmm, färget på bloggerskans hus... kan det vara... rött?? ;)

    Jag skulle gääärna vilja vinna H15, jag har letat länge efter ett långt snyggt halsband där jag kan ha min sons namn inristat, the love of my life, det bästa jag någonsin gjort!

    Ha en fortsatt härlig vecka!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  23. Oj, glömde! Kniper 2 lotter, tack!
    Kraam!

    SvaraRadera
  24. Hejsan,

    Oj! Här höll man på att missa en jättefin utlottning! Den vill jag såklart vara med i :)

    Svar: RÖD
    2 lotter
    Halsband med rosa pärla "tro hopp kärlek" - med två avlånga plattor samt ett platt hjärta.

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  25. Hej!
    Vill gärna vinna ett likadant halsband som du har i silver (tål inte bara silverpläterat). Länkar på min blogg för två lotter.
    Kram Pernilla

    ps. gissar att ditt hus är rött. Vilken fin blogg du har.

    SvaraRadera
  26. Superfint halsband du har på bilden och om jag har turen skulle jag faktiskt vilja vinna det...
    Har länkat från min blogg http://annastipsblogg.blogspot.com/

    Ditt hus är rött som kärlekens färg

    SvaraRadera
  27. Jag vill gärna tävla om samma halsband som du har;-)
    Huset har den rätta färgen,rött!
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Anders,Pappa till Lukas7 april 2011 20:24

    :-) Får jag va med? Såg ett snyggt halsband; Kulkedja med Dogtag. Svar; Huset e rött.
    Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Vilken ljuvlig utlottning.
    Bloggerskans hus är härligt rött.
    Länkar direkt, så 2 lotter önskar jag.
    Att välja halsband var inte lätt, men tror det får bli Nr. H 08 Stavhalsband med hjärta.
    Hoppas allt är bra annars.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  30. Så så fint! Självkart vill jag vara med. Jag tar 2 lotter.

    Huset är rött och fint :)

    Jag skulle vilja vinna ett armband för det har jag minsann dåligt om och saknar ofta.

    Jag länkar med bilden på högersidan i min blogg.

    Nu håller jag mina tummar, hårt! :)

    Jag önskar dig en riktigt fin fredag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  31. Hej! jag är jättegärna med i utlottningen med en lott. Husets färg är röd. Skulle jag vinna så skulle jag jättegärna vilja ha halsbandet som du har på dig på bilden. Har satt mig som följare på din blogg. mvh nettan

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  32. Jag tar 2 lotter.

    Superfint halsband du har på bilden!
    om jag har turen skulle jag faktiskt vilja vinna det!

    Har länkat från min blogg på höger sida:
    http://gratishav.blogspot.com/

    Bloggerskans fantastiska hus är rött som kärlekens färg!

    Mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  33. Jag vill vara med och tar mig två lotter.
    Till att börja med är ditt fina hus rött =)
    Om jag skulle ha turen på min sida skulle jag vilja vinna;
    Nr 04 Armband med brickor
    Jag har länkat;
    http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/04/jag-tavlar-hos-house-with-view.html
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Jag är gärna med=) Ditt hus är rött. Jag skulle vilja vinna stavhalsband med hjärt lång kedja. Jag har länkat på min blogg http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/04/valfritt-smycke-224.html
    tina_z@live.se

    SvaraRadera
  35. Ja e me o tävlar !! :D

    Svar; Rött

    Favoritsmycket; Nr. H 05, lång kedja



    Länkat här;
    http://piicniic.blogg.se/tavla/2011/april/smycke-6.html


    jag_jessika@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Hejsan! Fint RÖTT hus du bor i! Jag är jättegärna med och tar så många lotter jag bara kan ;) Favoriten är absolut detsamma som du har!!
    Länkat på min blogg är gjort, så nu sitter jag här och håller tummarna!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  37. Självklart vill jag vara med och tävla, tar gärna 2 lotter. Jag ska gifta mig i sommar och tycker det kunde vara fint och anolunda att fa ett fint halsband med mina 2 pojkars namn som jag kunde bara pa mig pa min stora dag!
    Sa om jag har turen med mig hadde jag valt detta http://www.piffa.dinstudio.se/gallery_30.html
    Länkar så klart!http://barbados.blogg.se/2011/april/22-april-halsband.html
    Svaret= RÖTT!!!!

    SvaraRadera
  38. Hej hej klart att man är med och tävlar!

    Svar: Rött!

    Skulle vilja vinna Nr. H 09, Halsband med ring och raka hjärtan.

    *håller tummarna*

    KRAM

    SvaraRadera
  39. Ljuvligt halsband, det skulle jag gärna vinna, alltså ett likadant som du har runt halsen. Tycker nog att huset ser rött ut :)
    Har länkat, så jag deltar med 2 lotter.
    kram Tini

    SvaraRadera
  40. jag är gärna med :)
    svar: rött!
    1 lott:
    skulle vilja vinna samma som du har, jättefint! Skulle vilja att det stod NOTHING'S IMPOSSIBLE på, mitt motto! Och i hjärtat skulle jag vilja ha texten DREAM!

    2 lotter:
    har länkat här;
    http://hellavixx.devote.se/blogs/9285904/annete-s--kollektion.htm

    kram Helena :)
    hella.eklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. 1 lott. jag är med! :)
    svar: rött.

    jag skulle vilja vinna kedja med stav och stansa in datumet då jag och min finaste träffades för första gången, sen ge honom det i årsdagspresent :)

    mail: isabell.ostavall@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. SVAR: Rött.

    Jag tar två lotter. Jag skulle vilja vinna Äkta silverhalsband. Har även länkat här: http://anjatavlar.blogspot.com/2011/04/smycke_13.html. :)

    anjahakanson@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Jag är med!
    Svar: Rött är huset.
    Vinner jag önskar jag:
    Starwoman halsbandet i äkta silver med lång kedja

    har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/04/22-april-vinn-superfint-silverhalsband.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  44. Sälvklart vill jag va me i tävlingen och vinna ett så fint smycke! Så klart ditt fina hus e rött! Vill jätte gärna vinna halsbandet starwoman! Super fint! Fin blogg du har! Kram

    SvaraRadera
  45. Vilken underbar utlottning!
    Skulle mer än gärna strosa runt å möta världen i ett sådant läckert halsband!
    Blev lite extra glad när jag såg att de fanns i Äkta Silver! Passar känsliga typer som mig ;)
    Blev extra svag för ditt fina å för läckra STARWOMAN! Vilket härligt namn btw!

    Länkar SÅKLART!
    Huset ditt kan det möjligen vara RÖTT ;)
    Kramen Mimmi

    SvaraRadera
  46. Jag vill vara med!=)

    Svar på frågan: Bloggerskans hus är rött;)

    Om jag skulle ha den stora äran att vinna, skulle jag helst av allt vilja ha detta underbara vackra:

    Namnsmycken- Halsband- Nr. H 01 , kort kedja:)

    zandra_svantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. 2 LOTTEN:

    Har länkat på min blogg här: http://valkommenhemtillzandra.blogg.se/2011/april/tavling-85.html#comment

    zandra_svantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Jag e me :) Ditt hus e rött. Om jag vinner, Nr. H 08

    Stavhalsband med hjärta

    kramar

    kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Hej jag vill gärna vara med..Ditt hus är rött...Svårt att välja ett smycke men jag gillade Ho4..Länkar hos mig o hoppas på tur..Susanne

    SvaraRadera
  50. Ditt hus är rött, och vackert!
    Jag skulle önska mig smycket H 04 om jag har turen på min sida!
    Lämnar en länk från min blogg!
    Ha en fin vecka,

    Sofie

    SvaraRadera
  51. Hej!

    Självklart vill jag vara med och tävla!
    Ditt hus är rött!
    Om jag vinner så önskar jag mig ett lika dant halsband som dig!
    GLAD PÅSK! /Annika Nilsson annika_nils@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Hej
    jag vill gärna tävla med en lott
    huset är rött :)
    skulle gärna vilja vinna Nr. H 01
    som jag kan ge till min fru med våra barns namn på :)
    gist@home.se

    SvaraRadera
  53. Jag är med och tävlar med 1 lott.
    Huset är rött.
    Jag skulle vilja ha ett precis likadant halsband som du har på bilden .Det är så jättefint.Hoppas på turen...
    Glad Påsk!
    kram
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Vilka underbara smycken jag har drömt mig bort ordentligt i vad jag önskar vinna. Det läckra smycket med det tuffa namnet "Starwomen" vore drömmen att få men jag vore lika glad om jag fick Nr H01 med långkedja <3

    Det är ett rött hus som bloggerskan bor i o jag vill vara med o tävla med 3 lotter.

    Kramis ifrån Pockethexan själv o alla är välkomna in hos mig o få el. ge lästips el. varför inte vara med i bokringen, hur man gör står till hö i min blogg.
    Jag hoppas verkligen att jag vinner för det vore så passande med ett silversmycke till maken o mej för vi firar silverbröllop snart

    SvaraRadera
  55. Jag är med och tävlar med en lott.
    Huset är rött.
    Jag tycker halsbandet Nr. H 06 är helt underbart!! hoppas jag vinner!
    manettan@gmail.com
    mvh anette

    SvaraRadera
  56. Jag tar en lott och hoppas på turen!
    Ditt hus är rött och smycket jag gillar mest på sidan är H04.

    sandralarsson73@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Nöjer mig med en lott denna gången. Vinner jag önskar jag mig ett stavhalsband med hjärta. Så himla fint.
    Ps. Ditt hus är rött.

    SvaraRadera