onsdag 2 mars 2011

AWARD




Sååå himla kul, bloggerskan har fått ytterligare en award!! Jag har fått den av söta Jennie som har bloggen Villa Skogslunden, tuuusen tack - you made my day!! Villa skogslunden är en inspirerande byggblogg och bloggerskan har precis flyttat in i ett heeeelt uuunderbart KarlsonHus!! 

Reglerna är sådana att awarden ska skickas vidare till 5 stycken trevliga och inspirerande bloggar som har mindre än 100 följare. Den som får awarden länkar från den som den fått den av. Jag gör som jag brukar, följer ett tema för att välja ut bloggarna. Den här gången väljer jag bloggar jag inte besökt så där superlänge men som jag fastnat för och gärna vill se mer av, de är *trumvirvel* :

Haspets lilla blommiga
20-talshuset
Drömmar och Verklighet
Adante
Tinajo at home

Fem jättefina bloggar!


Nu hägrar sängen för en supertrött bloggerska!

Nattiskramiz


20 kommentarer:

  1. Tack gulliga du! Denna tar jag med mig...:)

    Kram från glad Milla:)

    SvaraRadera
  2. Tack för de värmande orden fina du!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  3. GRATTIS,till Awarden härliga Aka!:)
    KRAMAR och sov nu så gott,Cia

    SvaraRadera
  4. Grattis igen goa du!
    Vad kul för dem som får den av dig:)

    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Ja ,jag är som du,uppe alldeles för sent...hihi
    Kryp nu ner under täcket,vännen,och sov så gott,jag skall oxå försöka slå igen de blå...hihi
    GODNATTKRAM:)Cia:)

    SvaraRadera
  6. Hoppas du sovit gott, grattis till awarden!

    kramis Tina

    SvaraRadera
  7. Grattis till awarden, skall titta in på de bloggar du nämner...
    Ha en fin dag!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  8. Grattis till awarden, fina du!

    SvaraRadera
  9. Grattis till din award och tack så mycket för min, kram! :-)

    SvaraRadera
  10. Grattis till ännu en award, den är du väl värd!
    Måste bara säga tack för tipset om vårkappa från Ellos som du visade för ett tag sedan. Jag har haft svårt att hitta passande i butik för lång och smal som jag är. Chansade att beställa den du visade då jag tyckte den var så snygg. Jag blev sååå nöjd! (Så nu är jag en "härmis", fniss.)
    Hoppas du haft en bra dag!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  11. Grattis till awarden Aka!

    Ha en trevlig eftermiddag:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  12. Grattis till awarden :)!
    Jag har missat en hel del här under min "bloggsemester". Ljusstaken du målat är ju toppenfin, tänk vad lite färg kan göra! Ikea-besök låter skoj, hittade du någon lampa?
    Ha det bra!
    Kramis/Annie :)

    SvaraRadera
  13. Hej grattis till utmärkelen. efter att ha kikat runt här inne nu en stund förstår jag verkligen varför du fick den!!! Jätte fin blogg du har!!

    tack för komentaren angående vårat vardagsrum och kul att du tyckte att mattan passade in hos oss. kram isa

    SvaraRadera
  14. Tack snälla! Va kul! Lite som att få en medalj kring halsen. Å jag som inte hunnit med några inlägg på länge... Nu får det bli ändring. Du och din blogg inspirerar! Ha en härlig fredag! Kram Anna

    SvaraRadera
  15. GRATTIS till award:) Önskar att alla hade fått en skylt inklusive jag...Den Gant klockan, to die for, har länge önskat mig en vit klocka men vet inte vad jag vill ha. Hoppas att allt är bra/ Stor stor kram Anne

    SvaraRadera
  16. Grattis till Award, väl värd känner jag efter att ha kikat runt och fastnat en lååång stund på din fina blogg!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  17. Hej vännen!

    Tusen tack för gratulationen! Den värmer!
    Javisst man har blivit ett år äldre, och klokare :)

    Hoppas du och din familj får en fin helg! Kram Kram Maria

    SvaraRadera
  18. Nu har jag läst ikapp mig! Vad är det som händer, jag hade trillat bort som följare via blogger, fast jag vet ju att du finns, men ändå!
    Kul med Awarden, det är en ära!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  19. Grattis till Awarden rara du:)
    Ville önska dig en fin helg ( va ju ett tag sen..;)

    Stor kram Susanne

    SvaraRadera
  20. Grattis! Bra val att ge den till dig, du är en underbar bloggvän och har en sååå mysig blogg!

    Ha en trevlig helg!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera