onsdag 9 mars 2011

CLINIQUE LIPSTICK





Så jättefin min stora dotter! Tänka sig, till hösten kommer också hon att flytta till ett eget boendehjäääälp!!! 
Tur jag har den lilla tjejen kvar här hemma, pust!!!


Natural look...

Bloggerskan har tur som har en dotter som gillar att köpa spa- och skönhetsartiklar! Hon kommer hem med härliga krämer och olika quick-fix man kan använda för att dölja allehanda skavanker med. Och det jag jag lova att bloggerskan har massor av, skavanker alltså, haha. Vore det inte för dottern skulle jag knappt veta om allt "trolleri" som finns att köpa i butikerna :) 

På bilderna har dottern bloggerskans nya läppstift på - och det vill jag tipsa om idag!  






Foton: aka privat.

Qlinique high impact lip colour . Färg: In a nutshell nr 01.

Precis lagom vardags make! Och nu undrar ni, har detta blivit en kläd-, smink- och modeblogg - japp!! Nääärå, men håll i er för det är en väldig mix av inlägg här!

Önskar er en riktigt skön onsdagkväll!

Tjingeling

13 kommentarer:

  1. Tänk vad märkligt det blir när ingen av barnen bor hemma. Vad tomt det ska bli.

    Ha det fint

    SvaraRadera
  2. Fina barn du har!
    Tack för tipset! Det blir inte så mycket flärd för mig just nu, fniss. Det är dock väldigt bra att beställa av M. när han är ute och reser i jobbet, ler.
    Hoppas du har en skön kväll!
    Jag tänker lägga mig tidigt och njuta av en mysig inredningstidning. Lär nog vakna en o annan gång i natt av min hostiga lillkille.
    Kraaaaam Lotta

    SvaraRadera
  3. Halloj, ja det ska bli super trevligt med en londontripp :)

    Vad kul med döttrar ;) dela samma intressen med. Och jag uppskattar blandningen här på bloggen, det är perfekt.

    Keep up the good work!

    Kram Fia

    SvaraRadera
  4. Snäckan:) Har du tips till en snart 43-åring? Herregud vilken stor dotter du har hihi..Flytta hujeda mig. Kan tänka mig att man kommer att sakna. Jag har ju 2 grabbar dock 13, 14 i år och en 10-åring så det dröjer väl ett tag till. Stor kram A

    SvaraRadera
  5. Jag sitter här och ler....dottern är allt lik sin mor...utseende mässigt.
    Det där när barnen lämnar boet....det är ett kapitel för sig......men det går ska du se....
    Måste berätta: vi var i Stockholm & en dag kände jag mig sliten.....hoppade upp på en stol på ett av de "fina" varuhusen(NK)i smink avdelningen.Akta dig vad läcker jag blev...de var Qlinque stolen. Men självklart blev jag "lurad" på att inhandla en del....*fniss*
    Ha det nu så bra och var rädd om dig!
    Kram från mig.

    SvaraRadera
  6. Vilken söt dotter du har, lik mamma:)
    Jag stormgillar alla dina blandade inlägg. Själv kör jag ungefär samma recept, haha!
    Är så glad att ha dig som bloggvän!:)

    Stor kram Helena

    SvaraRadera
  7. Tack för det tipset!! Så fin din dotter är :)

    Trevlig kväll!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  8. Nog vill man dölja lite (många) skavanker, men du är ju skönheten själv, så fin, och jag förstår att dottern ärvt sin mammas skönhet, hon är sååå söt!:)

    Qlinique används här med..m.m,,du vet en annan är det "tantvarning" på....Själv är jag väldigt glad i ljusa läppstift,lite svagt aprikost, kanske din dotter har ett litet tips om ett bra , till mig...:)
    KRAMAR till dig /er, Cia:)

    SvaraRadera
  9. MEN hur gammal är den dottern?! Hemma hos mig är det lugnt och tyst numera och inget smink och modepladder alls sedan min goa dotter försvann till USA för 3 månader sedan... Fast liite sånt pladder blir det på Skype där hon gärna talar om hur allt sånt är superbilligt där hon är... blörk! Dom är goa - och sen ska de bli som oss! Kram

    SvaraRadera
  10. God morrgon!

    Nu var det visst min tur att vara morgonpigg :)
    Men jag passade på att sig med datan vid köksbordet och ha lite levande ljus...
    Inte så tokigt faktiskt :)

    Vilken jätte fin dotter du har!
    Säg inte så där, att dom ska flytta hemifrån.
    Tänk ändå så fort tiden går...

    Som tur så har vi några småttingar :)

    Tur att du har henne som kan hjälpa dig, nu går det fort med åldrandet men som tur så är sinnet kvar vid 27 :)

    Ha en torsdag!

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  11. De växer och det går fort men än så länge har jag mina hemma och de kommer de vara ett par år till. Men N som är 4 år och våran minsting är inte så liten längre....

    / Kia

    SvaraRadera
  12. Jag tycker det är roligt med blandade inlägg, så gör jag ju jämt på min blogg också. Man är ju inte enkelriktad som person! :-)

    SvaraRadera
  13. Vilken härlig dotter du har!
    Har två små prinsar så än så länge är det ingen som kommer med make tips å troligtvis aldrig...

    Kramar Mimmi

    SvaraRadera