söndag 27 mars 2011

LOVELY WEEKEND




Det har varit ett fantastiskt väder hos bloggerskan i helgen!! Nu känns det verkligen som att våren har kommit och att sommaren inte är långt borta!! Och lagom till att jag tänkte sätta mig och sola på baksidan fick jag besök av min fina vän Lena!


Lovely Weather


Helgen har gått i vänskapens tecken :) Bloggerskan har träffat fina vänner...



 ... solat vid husväggen, fixat i sonens hus, motionerat, ätit gott och umgåtts med familjen - vad mer kan man önska ?? Ett besök i en inredningsbutik kanske? Japp, det hann jag också med, bilder kommer :)) 

Kraaaaaaaaaaaam

15 kommentarer:

  1. Häääärligt!
    Önskar dig en fin start på veckan vännen.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Där satt ni bra i solen:)
    Här har det blåst så fruktansvärt hela helgen och idag kom det snö, jo det är sant och imorrn med och tisdag...NEJ vill ha värme och vår nu!

    Vilken klänning valde din väninna?

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Låter som en hääärlig helg:)
    Åh nu blir ja ju nyfiken ju..;) ska bli spännande att få se vad du köpt för fint!
    Vill bara tipsa dig om en underbar tävling hos Biskopsgården..finns länkad hos mig!

    Ha en skön söndagskväll
    Kraaam Susanne

    SvaraRadera
  4. Det låter som du haft en toppenhelg Aka!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  5. Gosigt värre, så härligt med dina bilder där i solen! Just nu viner kalla vindar runt huset men imorgon ska solen vara tillbaka. Blir också lite nyfiken..

    God natt, min vän

    SvaraRadera
  6. Det låter som en riktigt bra helg!!!
    Jag har haft datorvila i fjällen under långhelgen, så jag har läst ikapp mig nu. Vilken ursnyggt växtstöd du avnn!. Grattis!!!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  7. Wow så mysigt ni har det!
    Chock fick jag i dag när det helt plötsligt började snöa.
    Ha en fin måndag!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Låter som en härlig helg! Här blev det vitt på marken igår kväll igen, men så tänker man ja ja det är ju faktiskt bara mars. Ha en fin måndag!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  9. Hej och tack för kommentaren hos mig :)

    Ja, det är jättespännande med matkassen!! Vi har funderat på det länge och nu slog vi äntligen till.

    Vilken härlig helg du ser ut att ha haft!
    Kram Emilia

    SvaraRadera
  10. Härligt! Solsken och vänner gör en på bra humör.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  11. Oj, vad soligt och härligt det ser ut hos dig :D Ska åka dit tror jag!

    Ha en fin start på veckan!
    Kram marie

    SvaraRadera
  12. Låter som en finfin helg! :-)

    SvaraRadera
  13. Men hur härligt är det inte att få njuta av sol och vän!
    Njutbart!
    Önskar att det bidde lite varmare på en gång bara!
    Längtar så efter att slippa tjockjackan nu!

    Önskar dig en fin start på veckan!
    Kramar Mimmi

    SvaraRadera
  14. Tjingeling härliga tjej, ser att du njuuuter av livet!
    Önskar Dig en bra start på veckan!
    Kramar från mig som nu är åter i Swedala.

    SvaraRadera
  15. Vad fint du haft det, härligt! Solen ger energi och lust att njuta av att vara utomhus. Ha det gott

    SvaraRadera