söndag 13 mars 2011

FESTKVÄLL



Bordet är dukat, silvergirlanger och ljus hänger över matsalsbordet och stämningen är på topp :))


Vann rätt låt??


Gårdagskvällen blev riktigt lyckad! Vi hälsade på hos fina vännerna och de hade gjort sååå mysigt hemma hos sig. Bloggerskan passade på att ta några kort med mobilen. Och är det mellokväll så är det - vännen L lämnade inget åt slumpen utan hade klätt sig som det sig bör i glittrande stenar, måste ju för tusan komma i stämning :))


Hur snygg som helst!!


- Nää, inte den här låten... jag håller på den där, vad hette den nu... du vet den med trumman.... 
- Jo, den här är skitbra!!

Tusen tack L och P för en supertrevlig kväll!!

Nu är det dags att fånga dagen här - motion och städning står på bloggerskans schema! Vad gör ni idag?


Tjingeling

12 kommentarer:

  1. Hej Aka,

    Oj så mycket kul du har hunnit med i helgen. Så festligt hos vännen. Maten ni tog med er ser supergod ut!! Om rätt låt vann? Ja, det tror jag. Hade gärna sett att Nicke Borg fått några fler röster, men han hade nog inte haft så stor chans i den stora tävlingen ändå.

    Min helg är en "sitta-på-bänken-å-heja" (innebandy med dottern) så det blir inte tid till så mycket annat. Snart bär det iväg igen.

    Ha en skön söndag!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  2. Snygg partybild!
    Jag har klippt, rensat, plockat ömsom på knä ömsom dubbelvikt i trädgården. Så himla skönt!!!
    Äntligen kan man sätta fart och röra sig ute. Känner mig helt nöjd, än så länge med dagen.

    Ha det bäst, kram kram

    SvaraRadera
  3. Kul att se lite bilder! Ja, enligt mina pojkar så vann absolut rätt låt - själv är jag så där lagom engagerad numera och sitter mest och virkar! :-D

    SvaraRadera
  4. Tjingeling, så det är att vara på hugget i dag?
    Ingen huvudvärk?......hi,hi,hi.
    Rätt låt vann! Jag gör så lite som möjligt i dag......*fniss*.....
    Var rädd om Dig & en varm kram från mig.

    SvaraRadera
  5. Här plockas det upp och plockas undan och plockas upp och plockas undan. Hur mycket prylar kan man ha?
    Härligt att göra sig tillfällen som man går in för totalt med glitter och galmour!!! Ser ut som att ni hade en grym kväll. Själv tyckte jag det var rätt många bra låtar i år. Tyvärr inte den som vann, men men, smaken är ju som bekant som baken, delad!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  6. Ja, jag tror rätt låt vann, men hade sett att Danny hade vunnit eller helst vår favvo Linda Pritchard!!!!
    Vilken mysig mellofest ni hade!

    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Jag tycker INTE att rätt låt vann..:( haha..men man kan ju inte alltid få som man vill har jag lårt mig;)
    Ser att ni hade en toppenkväll igår..hääärligt:)

    Idag har jag mest varit hemma och plockat heeela dagen..sånt man måste göra ibland.

    Önskar dig en fin kväll ♥
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  8. Halloj!
    Vilken festlig kväll ni hade!
    Ja vann rätt låt tro, iallafall enligt barnen. Vi höll på Danny.
    Hoppas ni haft en skön söndag!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  9. Hej hej! Guuuud så mycket roligt du har varit på. Blir riktigt aaaavis för jag är bara hemma, hemma och hemma med mina sjuka barn som aldrig vill bli helt friska verkar det som! :(
    Men min tid kommer väl den också!
    Snygg var du på utekvälls-bilden iaf!:)
    KRAM

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig kväll ni verkat ha! :)

    Jag önskar dig en fortsatt fin och solig tisdag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  11. STORT GRATTIS till det vackra blomstödet:) det är du värd:)

    Ha en skön kväll
    Stoor kram Susanne

    SvaraRadera
  12. Åh, vad roligt med en lite mer avancerad melodifestivalkväll! Så fint det ser ut.

    Vann rätt låt?!?!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera