tisdag 1 mars 2011

DYRBERG/KERN KLOCKA




What time is It?

Tiden räcker inte till för bloggerskan som har mycket på agendan just nu!! Sonen håller på att flytta hemifrån och det är lite pyssel med det efter arbetsdagens slut :) Men det är roligt också så klart!!

Och apropå tid så tänkte jag visa fin design från Dyrberg/Kern idag! Checka in den här...
... godingen, sååå jättefin ring!! Vill ha!!

Bland bloggerskans ägodelar från Dyrberg/Kern finns den här klockan...



Foton: Aka privat.

Jag är helnöjd med den, passar till både guld- och silversmycken, till vardags och fest - och bäst av allt - den är helt nickelfri, perfekt!

En klocka som gärna får pryda min sommarbruna arm i sommar är den här...


... snyggingen från Gant - ljuuuvlig!!!

Nu mat och sedan köra flyttkartonger :)


Kraaaam


15 kommentarer:

  1. Hej i stugan din!

    Hoppas att allt är bra!
    Tack fortvarande med Awarden!
    Jag har inte heller så mycket tid med bloggen nu men jag försöker fixa så mycket som det går.
    Både renovering,sjuka barn och mannen bortrest!
    5 veckan nu!

    Lycka till med flytten!

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra klockor mm du visar!
    Kan mycket väl tänka mig att en av dem kan passa på din bruna arm i sommar;)

    Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Visste inte att de gör klockor - sååå snygga!
    Du har något att hämta hos mig...
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  4. ÅÅh, så mycket fint du visar idag :) Väcker ha-begär!!

    Hoppas sonens flytt går och att du får en bra tisdagkväll

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  5. Den sista bilden. Klockan från Gant, den var hur fin som helst. Vill ha!

    SvaraRadera
  6. Snygga grejer från D&K o Gant!

    Hoppas det går bra med flytten!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  7. Ville bara kika in och säga hej till dig:)
    Stor kram Susanne

    SvaraRadera
  8. Fina godingar du visar. Ringen är super!
    Ha det fint med flytten och allt!
    Kram.

    SvaraRadera
  9. Snyggt! :-)
    Insåg just att jag inte använt armbandsklocka på säkert 2 år, får kanske bli ändring på det - du påminde mig om hur fina de kan vara! :-)

    SvaraRadera
  10. Vilka snyggingar!
    Den från Gant, mmmm i love it....
    Det finns ju så mycket snygga klockor, kul att matcha efter dagens outfit.
    Hoppas du får en bra dag trots mycket att göra!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  11. Hej på dej fina du och tack så mycket för dina alltid så gulliga kommentarer till mej. Blir så glad av dom. :)

    Så glad din son ska vara att ha dej som mamma, inte alla som gladeligen hjälper till sådär faktiskt!!! Även fast jag tycker att det låter kul såklart... ;) Fast det måste kännas konstigt när de flyttar!?

    Mycket fint som du visar idag!
    KRAM till dej

    SvaraRadera
  12. Jag hade inte tackat nej till en sån klocka du har, kanske dag att önska mig en ny...

    kramis Tina

    SvaraRadera
  13. Tjingeling tjejen, hoppas att allt är väl med dig!
    Den klockan som Bloggerskan REDAN har....gillar jag mycket!!!!
    Var rädd om Dig. Kram från mig.

    SvaraRadera
  14. Ja då man skulle ha lite extra tid :-) så snygg ljusstaken i förre inlägget blev, lite färg kan verkligen göra susen!

    SvaraRadera