fredag 18 mars 2011

SNART SOMMAR



Älskar rosor! Vill gärna ha fler i min trädgård och en honungsros står högt upp på önskelistan!

On My Mind


Bloggerskan vaknade till snöväder, urk... Inte nog med att snötäcket redan ligger djupt utanför så snöar det nu också, grrr.... Jag vill ju ha vår och sommar ju! Men jag tänker INTE låta vädret styra mitt humör denna veckans bästa dag så för att råda bot bombarderar jag både mig själv och er idag med sommarbilder från förra sommaren!!














Foton ovan: Aka privat.

Sådär! Nu känns det myyycket bättre :)) Nu ska jag ta tag i dagen här! Och lite senare ikväll ska jag bänka mig framför...

Källa: www.tv.nu

... det här paret och se Lets Dance :) 

Önskar er en fin inledning på helgen!
Tjingeling

17 kommentarer:

  1. Tack för alla vackra sommar bilder denna snöiga dag! Det behövdes..

    Ha en fin helg! Kramar Maria

    SvaraRadera
  2. Ååååååååååå vilka härliga bilder!
    Vi får hoppas att snön nu smälter i turbofart....
    Ha en riktigt myyyysig fredag!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Men så underbara bilder:)
    Jag vill också ha sommar nuuuu!!!!

    Önskar dig och din familj en fin fredag
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Vad kul att du också gillar tapeten. Jag längtar också till jag kan välja tapeter och tapetsera om (bor just nu i hyresrätt..)

    Ha en finfin fredag!

    SvaraRadera
  5. Tack för ditt sommarpotpurri, det behövs en dag som denna. Men nu vänder det, kan vi inte bestämma det? Nu vill vi ha riktig vår med snödroppar, krokus och så småningom lite blåsippor och vitsippor. Det låter väl bra. Hoppas du får en riktigt fin helg med mycket sol som smälter bort alla snödrivor.// Peter

    SvaraRadera
  6. ... tackar allra ödmjukast för kommentaren... vilket underbart hem du själv har! Ha en härlig kväll själv också, här ska också bänkas framför semifinal i Lets dance med ett glas rött vin...
    Kram
    Pia

    SvaraRadera
  7. Tusen tack för frosseri i underbara sommarbilder!!! Det behövde jag :-). Två decimeter snö var ju inte riktigt vad man önskade sig... Nu tänker jag inte gå utanför dörren förrän det är vår ;-)

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  8. Vilka jättefina bilder att förgylla kvällen med :-) Sommaren känns välbehövlig efter en lång vinter!
    Måste verkligen få säga att ni har ett jättemysigt hus! Du får gärna titta in i min webbutik. Kanske du hittar något att förgylla hemmet med :-) www.pitebyggnadsvard.se och klicka dig vidare till webbutik.

    Vårhälsningar Erica Pite Byggnadsvård

    SvaraRadera
  9. Sommar låter inte helt fel. Usch så trist med snön som kom....

    SvaraRadera
  10. Nu fick jag också en dos sommar, vilket kan behövas. Här är det ett tjockt täcke nysnö ovanpå all tidigare snö... Så det känns långt till sommaren. Men våren är nog snart här på allvar!

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  11. Härligt somriga bilder - och nu får vi hoppas att det inte blir fler bakslag! Ha en fin lördag!

    SvaraRadera
  12. Vi har 1 plusgrad idag, det är kanske den nya typen av sommar här.....nä, men våren är kanske på väg för jag hör fåglar sjunga och solen skiner, fantastiskt.

    Men så fin sommar som på dina vackra bilder blir det nog kanske inte på ett tag, men vem vet.....

    Agneta kram

    SvaraRadera
  13. Hej vännen!
    Hoppas allt är bra med dig.
    vad många fina inlägg du har gjort....

    Dina underbara sommarbilder från ditt vackra o mysiga hem gör mig alldeles varm i hela kroppen!
    Sommarkänslorna flödar....

    Önskar dig en riktigt mysig o sköön helg!
    Stoor Kraaam till dig/ Therese

    SvaraRadera
  14. Vad härligt med sommarbilder! Här lyser visserligen solen, men vad lyser den på då om inte snö, snö oändligt med snö!
    Fotot med de röda conversen på bryggan tycker jag du ska skicka in till någon foto-tävling. Det är en riktigt proffsig bild som förmedlar sommarkänsla perfekt!
    Ha en skön helg!
    Kram/Annie

    SvaraRadera
  15. Underbara bilder : ) nu längtar jag ännu mer efter sol och värme : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  16. TACK TACK TACK för allt du skriver hos mej. Nu sist och ja jämt. Du är alltid så himla gullig och jag blir så fnittrigt glad. Hihi.

    Guuuud vilka underbara bilder som du bjuder på! Tack för det också. :)

    Nu coca cola och mer godis.....sedan ett glas rött tror jag. :)
    KRAM

    SvaraRadera
  17. Åh, så längtig jag blir när jag njuter av dina sommarbilder! Snart är vi där även om det nu känns långt kvar...
    Jag har också Honungsros på min önskelista. Överst till och med!

    Må gott!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera