söndag 27 februari 2011

MÅLAT LOPPISFYND






Målningspyssel

Hoppas ni haft en bra helg så här långt! För bloggerskan står en skön prommis på agendan idag och sedan lite välbehövlig städning. Hur ser er dag ut??


Tänkte visa mitt loppisfynd! En helt okey ljusstake fyndades för 30 kronor på loppis...





Efter lite svart färg blev den lite snyggare tycker jag...




Loftet på övervåningen skymtas i spegeln...


  Men eftersom vi börjar gå mot lite ljusare tider kommer ljusstaken snart att ställas undan till nästa höst för nu längtar jag efter lite mer våriga inredningsdetaljer!! 

Ha en fin dag!!
Tjingeling!

16 kommentarer:

  1. Vilket fynd!!
    Jätte fin blev den när du målat den svart.
    Jag har själv gjort måååånga fynd denna vecka;)

    Här händer det inte mycket annars, trött och hängig av förkylningen, trist!

    Ha en skön söndag!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hej hopp, nu hittade jag hit via Ord och Känsla och gillar verkligen vad jag ser!
    Måste säga att den där ljusstaken verkligen blev läcker i svart, - världens fräschaste accentfärg!
    Önskar dig en god söndag!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Tänk vilka underverk lite färg kan göra. Jag älskar möbeln som den står på också.
    Bidde det någon golvlampa på IKEA?
    Ha en bra söndag!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  4. Hej vännen vilket jättefint fynd! Ja nu vill vi ha vår, mysa med ljus får vänta tills i höst! Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Tänk vad lite färg kan göra! Så snygg den blev!
    Kram.

    SvaraRadera
  6. Nu har fixar tjejen varit igång! Tänk sååå snygg den blev i svart! Jag gillar mycket!!!
    Själv har jag fullt upp med min "kryddodling".....hi,hi. Ansas, beskäras, doftar, planterar, leker, ritar och bara njuuuuter!
    Ha det nu såå bra och var rädd om Dig!
    Kram från mig!

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Har varit dåligt med bloggandet på sista tiden. Nu måste jag läsa ifatt!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!
    Tusen tack för dina alltid gulliga kommentarer, de värmer mer än du kan ana....
    Vilket fynd du gjort, såå fin.
    Hoppas att du får en fin vecka!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  9. Snyggt heja loppis och heja färg : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  10. Vilken enorm skillnad. Helt galet. Vilken blick du har för vad som kan bli fint.

    Ha en fin måndag.

    SvaraRadera
  11. Så snyggt! Vilken skillnad det blev.

    SvaraRadera
  12. Hej Aka!
    Den blev ju jättefin, vilket fynd:)

    Ha en trevlig vecka!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  13. Den blev jättefin! :-)

    SvaraRadera
  14. Vilket fynd! Och vilken skillnad det blev med svart färg! Den skulle jag ha framme hela året om!
    Irene

    SvaraRadera