måndag 7 februari 2011

LYXIGT I HANDVÄSKAN

Superfina börsar från det miljösmarta företaget Rethink Design som för övrigt bjuder på fraktfritt t o m 1 mars!


Väskor för småprylar


Min fina vän och kollega Åsa har flera små börsar i sin handväska och jag har blivit såå inspirerad av dem. De är såå söta, men vad ska man egentligen ha dem till? Allt smått får ju plats i den vanliga handväskan har jag resonerat, MEN inte nu längre! Nu har jag min alldeles egen liten minibörs och där förvarar jag mina USB-minnen som fraktas mellan jobbet och hemmet varje vecka, perfekt!! Fler anvädningsområden: intimhygienartiklar, smink, matnotan (ja, jag rotar i min väska huuur länge som helst innan jag hittar min handskrivna lapp).  

Check this Out!!








Från Inreda.com kommer de här...




... godbitarna

Så vilken är då bloggerskans favorit *trumvirvel*...




.. såklart - min alldeles egna lilla fiiina börs som jag vann i utlottning hos Kinoko!! Men jag kan absolut tänka mig ytterligare en börs :) Visst är de fina? Vilken är er favorit??

Tjingeling

12 kommentarer:

  1. God kväll!

    Så många fina väskor, börsar du visar...
    Jag har en sån liten i vitt som du visar i första bilden...
    Min goda vän Emma tyckte att jag behövde ha en sån istället än bara ha korten och pengarna i fickan... :)
    Den är vit och är virkad,

    Hoppas att du får en fin måndag kväll..
    Här hemma är det fullt upp med kvällrutinerna.
    Läxor,disk,mst mm
    Snart blir det tv-soffan med familjen annorlunda.
    Vi är väl nästan en sån familj.

    Ha det gott och tack för alla oa kommentarer hos mig!

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Hej på dej. Jadu...jag tror att Odd Molly är min favorit, men det var många fina. :)

    Nu har jag börjat skriva på utmaningen iaf. :) Hoppas din kväll blir fin. Nu väntar bad för tjejerna och snart nattning -sedan kan man pusta ut i soffan efter det.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Så många söta små väskor/börser.
    ha en fin måndagskväll.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Så fina små väskor, tror jag gillar den sista, lite mer..:)
    Kom på,jag behöver ju en till mina läppstift...:)

    Tror Auroras godnattsång fungerar nu...:)
    Kraaaamaaar till dig, vännen, Cia:)

    SvaraRadera
  5. *Fniss*....du skulle se i min handväska....snacka om några "små väskor" som ligger där.....hi,hi,hi. Min man har såååå roligt åt detta.....han fattar inte hur praktiskt de är! Sedan det där med "systemet" hur allt har sin bestämda plats i handväskan. Jag ÄLSKAR handväskor! Är handväskoman....
    Önskar dig nu en fortsatt bra vecka & var rädd om Dig fina tjej!
    Kram från mig.
    PS: väljer den sista!

    SvaraRadera
  6. Alla är jätte fina verkligen.
    Hmm, men mina favoriter blir den översta i fin turkos färg eller den från Day med paljetter!
    Skulle jag behöva ha till alla mina kvitton, haha

    Kram från mig

    SvaraRadera
  7. Rotar i väskan är vi nog många som gör och egentligen skulle man nog ha en liten väska för varje område/sak.
    Självklart skulle jag välja min egen men om någon fick för sig att ge mig en skulle det nog få bli den blå med blomman som jag tycker är jättesöt.

    Önskar dig en trevlig vecka
    kram Mia

    SvaraRadera
  8. Det finns inga elaka bloggtroll bara vanliga åsikter..

    SvaraRadera
  9. Det är jättegulligt med små väskor/börsar men jag vet aldrig vad jag har i vilken, så jag rotar än mer när jag använder dom. Så numera slänger jag bara allting rakt ner i väskan. Men det var väldgit läckra små saker du visade, jag gillade hela högen!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Hej vännen!
    Vilka fina smakprov du bjuder oss på!
    Min favorit blev nog den från HM men det var många godbitar....

    Här skiner solen så nu blir det en prommis med vovven!
    Stooor Kraaam från mig/ Therese

    SvaraRadera
  11. Guuu så fina!!!var har du hittat alla?? Måste bara direkt in och kolla på signerat.se bye bye//Åsa

    SvaraRadera