lördag 19 februari 2011

LJUVLIGT LANTLIGT





Lantligt Tema...


Här kommer en lördagshälsning från en bloggerska som känner sig heeelt slut i rutan, puh... Jag har ägnat dagen åt att slipa golv, behandla golv, fått blåsor i händerna och skjutsat barn så nu tänker jag inte göra ett jota mer!! 

Golvet hos sonen blev jättefint, bilder kommer! Men idag tänkte jag visa del II av de utlovade bilderna från svägerskans hem...


Välkomnande blomarrangemang!


Farstun.






En gammal dörr som hittats i ladan blev perfekt som garderobsdörr! Checka de fina...



... gångjärnen, såå fina!!

Svägerskan och barnens kusin gör en god...


... cappucccino! Så jättemysigt hem!!

Nu - mat... och snart MELODIFESTIVALEN!!

Tjingeling!



9 kommentarer:

  1. jätte fina bilder.
    kram
    hanna

    SvaraRadera
  2. Vad mycket fint du visar!!!
    Ja snart är det Mello, äldste sonen hejar på Eric Saade och jag tyckte att Linda Sundblads låt var ganska bra när jag lyssnade lite på SVT´s sida där de visar en liten snutt av varje låt. Ha en fortsatt trevlig helg!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får vila ikväll :-)

    Vad du sliter hårt och så händig du är.

    SvaraRadera
  4. Härligt lantligt hem!
    Hoppas du fick en skön avkopplande kväll och att rätt låtar gick vidare.
    Varm kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Vackra bilder du visar:)
    Ha nu en superskön kväll efter en slitsam dag..hoppas du blir riktigt bortskämd <3

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. hemtrevligt hos er..å du..vilka fin fina gångjärn..

    SvaraRadera
  7. Nu måste "slut i rutan" vila sig lite. Annars kommer jag och drar dig i örat! Du är mig en rackare på att fara fram som ett virvel....
    Men det är klart....att du är fantastiskt duktig på att ta fina bilder och visa till oss ute i "rymden"....Sen att du till detta skriver med hjärtat....gör ju inte saken sämre.
    Var rädd om Dig! Varm lååååång kram från mig.

    SvaraRadera
  8. Hoppas du haft en skön kväll i soffan efter allt roligt du håller på med!:)

    KRAM

    SvaraRadera
  9. Det är skönt att bara krypa ner och mysa i soffan, efter en slitsam dag, och du måste vara rädd om dig, och vila imellanåt!!!:)
    Men vad gör man inte för sina barn...jo ALLT!:)

    Underbart hem , som din svägerska har!:)
    KRAAAAMAAAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera