tisdag 15 februari 2011

HALSBAND LILLA LISA DESIGN





Favvosmycke


Jag gillar smycken och brukar visa det lite då och då i bloggen. Idag tänkte jag tipsa alla smyckestokiga bloggläsare som kikar in här om ett såå fint halsband - heeelt lovely!



Bloggerskan i dagens halsband...

Foton: Aka privat.

By Lilla Lisa Design. Den söta fjärilen är röd till färgen men dalahästarna finns att få i färgerna transparent grå, rött och transparent (som jag har).

Nu ska en tröttfrusen bloggerska dyka i sängen med senaste numret av Sköna Hem :) Sov sött alla fina!

Kraaam

11 kommentarer:

  1. Vilket gulligt smycke;)
    Visst är det kul med smycken. Jag har en hel del och senast igår fick jag hem några nya...visar bilder snart!

    Godnatt min vän
    Helena

    SvaraRadera
  2. Dalahästar är allt bra fint! I alla former utom de oranga:)
    Så skönt det lät med sängen och "färsk" tidning!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  3. Vilket jättefint smycke!!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Sååå snyggt!
    Smycken kan man ju ha hur mycket som helst, de finns så mycket fint....
    Ha en bra dag!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Vilket jättegulligt halsband:)
    Vilken tur att jag har dig som tipsar mig om fina saker..;)

    Må så gott
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Hej Aka,

    Så snyggt halsband. Har varit inne och kikat på hemsidan. Mycket fint där! Tack för tipset.

    Ha en fin dag!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  7. Jättefint o snyggt!
    Tack för allt fint du tipsar oss om....

    Hoppas att du hade en fin Alla Hjärtans dag!
    Stoor Kraam från mig/ Therese

    SvaraRadera
  8. Det var ju verkligen supergulligt!!! :)
    och angående bild på mej i mina nya byxor....jo kanske det kommer någon bild en dag när jag känner mej extra smal! Hahaha. Jag ska faktiskt köra en ny sväng på måndag...Ja med viktnedgång alltså. Jag gick ner flera kg efter Betty på en vecka (!) och visserligen går man ju upp lite när man börjar äta normalt igen, men jag blev otroligt peppad av att se kg försvinna iaf. :)

    Hoppas att du har det bra.
    KRAM

    SvaraRadera
  9. Jättefint halsband Aka:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  10. Tjingeling härliga tjej, du har bra smak du....Sen visar du allt vackert till oss....så nu sitter jag jag här med öppen mun....och tänker: vill ha, vill ha....*fniss*....
    Var rädd om Dig! Nu när jag är hemma ska jag allt hålla "koll" på Dig!
    Sen får du också i dag en extra puss i pannan!
    Samt den "vanliga" Kramen.

    SvaraRadera
  11. Det halsbandet tyckte jag om.

    SvaraRadera