tisdag 22 februari 2011

AWARD



Glad bloggerska :)


Idag är en riktigt bra dag, jag har nämligen fått en bloggaward av söta Helena med bloggen Ord & Känsla, tuuuusen tack - det värmer gott i ett blogghjärta :) 

Tanken med utmärkelsen är att uppmärksamma fem stycken favoritbloggar som har färre än 100 följare. Men vad svårt att bara välja ut fem stycken av alla fina bloggar jag besöker... Jag tycker ju om såå många bloggar på olika sätt!

Jag går efter ett tema istället.... Jag väljer att ge awarden vidare till de bloggar jag senast varit inne och besökt i skrivande stund och de är...


Fem stycken jättefina bloggar med sååå goa tjejer!!

Önskar alla som kikar in här en riktigt finfin tisdag!!


Kramizar aka


9 kommentarer:

  1. TACK så jättemycket gulliga rara du:)
    Ååå vad glad jag blir:)

    Din blogg är sååå fin och man blir så glad av att kika in hos dig:)
    Ha en toppenkväll
    Kraaaam Susanne

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du gillar din award!
    Den är du såå värd:)
    Jag tycker det är så kul att ha "lärt känna dig" här i bloggvärlden!!

    Några av de du gett en utmärkelse till besöker jag redan, men de andra ska jag kolla in;)

    Stor kram Helena

    SvaraRadera
  3. Tack söta, rar du!
    Jag blir såååå glad.
    Du förgyller mina dagar med dina alltid så omtänksamma kommentarer.
    Tack för att du kikar in hos mig och för att du inspirerar, roar och piggar upp oss med din härliga blogg!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Grattis till din award! Tycker detta är en riktigt bra idé, då får man ju upp ögonen på en del bloggar som man kanske inte lika lätt skulle hitta in till. Ha en fortsatt trevlig kväll! Mvh Anna

    SvaraRadera
  5. Hej Aka!
    Grattis till awarden, vad kul:)

    Inspirationsfabriken ja, där kan man gå med om man bloggar om inredning, kika gärna in på deras sida: inspirationsfabrik.blogspot.com, där står det jättebra förklarat hur man går med och vad medlemmarna gör.

    Ha en mysig kväll!

    Vilken fin bild på dig förresten, vad söt du är!


    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  6. Tack åh tack! Vad glad jag blir!
    Vilken perfekt start på denna dag :)

    Tack åh tack igen ;)

    Du är för go!!!
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  7. Hej vännen

    Tack så hjärtligt rara du :)
    Vad glad jag blir :)
    Då var det min tur också säga att du verkar vara en riktigt god hjärtat och har en sån mysig blogg !

    Ha en fin onsdag

    Kram Sirpa :)

    SvaraRadera
  8. Grattis till awarden.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  9. Hej hej söta bloggerska! :)
    GRATTIS till awarden!
    Hur går det för dej med din "diet"? Hoppas det går bra!!! För mej går det bra, men jag vet inte om det händer nåt på vågen! ;) Ska skriva mer om det senare.
    KRAAAM till dej

    SvaraRadera