onsdag 26 januari 2011

VINNARNA



And The Winner Is...


Dottern hjälpte till med dragningen...














... Lena Idbrant och Babar!


Stoort Grattis till er!! Två läsare helt utan egen blogg hade turen att vinna i utlottningen! Maila mig era adresser så kommer vinsten att skickas från ReThink Design. Och för er andra  - jag skyller HELT OCH HÅLLET PÅ DOTTERN som drog era nitlotter, fy tusan alltså... 


Jag vill rikta ett stort tack till ReThink Design som sponsrat de miljösmarta vinsterna!!  


Kramiz

7 kommentarer:

  1. Stort grattis till vinnarna! Och tack för en trevlig utlottning :)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag vann inte denna gången heller... men vad gör det,(förutom de läckra vinsterna)det var en spännande utlottning iaf!
    Ett stort grattis till vinnarna!

    Ha en fin kväll
    /maja

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till vinnarna!!

    Såg och läste inlägget med din dammsugande man och bestämde mig direkt för att i fortsättningen är det sambon som får balansera på stegen med dammsugaren när det dyker upp saker i taket som inte ska vara där :)

    Hoppas du får en trevlig kväll

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnarna.

    Hoppas allt är bra och att du har en skön onsdagskväll. En kväll som nu lider mot sitt slut, tyvärr. Tiden bara springer iväg :-(

    Kramkram

    SvaraRadera
  5. Hej Aka!
    Vilket kul inlägg om vinnarna! Grattis till dem och tack för tävlingen!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  6. Det var ngt nytt: tycka synd om vinnarna! (ler)

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinnarna :)! Undrar om din dotter går att muta, nästa gång du ordnar tävling (för jag gissar det blir fler gånger) så ska jag prova *blink*.
    Kramis!

    SvaraRadera