onsdag 5 januari 2011

VALERIE AFLALO KLÄDER





Young and old babes



Okey då, jag får väl ta och erkänna att julen är slut (nästan i alla fall) och för att råda bot på mina hittills juliga inlägg så kommer här lite kompensation, häärliga outfits som är lååångt ifrån allt vad jul heter, häng på...











Supersöt klänning ovan som passar perfekt för "bebis-i-magen-mamman" :)

Och lika fin klänning nedan åt den lite äldre...



... "jag-har-dessvärre-kommit-över-bebistiden-mamman" ;)

Romantiskt, färgglatt, glammigt, spännande och helt enkelt toksnygga kläder med stil och klass - me like! Det finns mycket att hämta i kollektionen för den lite yngre generationen tjejer, men också en hel del härligheter åt oss lite mognare ladies ;)  


Njut kvällen!



13 kommentarer:

  1. Vilka fina kläder...tyvärr har väl även jag kommit ifrån den där bebismagstiden :) Hoppas du får en trevlig kväll :) Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Mycket snyggt! Den andra klänningen var lite cool! :)
    Hoppas att du har det bra.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. "Bebis-i-magen-mamman"..... Nja.... Jag är mer "Fyra-bebisar-som-kommit-UT-ur-magen-mamman-men-magen-blir-sig-aldrig-mer-lik". Så man kan lika gärna fortsätta köra med samma typ av kläder. Härliga tunikor med vidd :-D

    Fantastiskt fina kläder!!!! Tack för att du lotsar mig runt i modevärlden :-)!

    Kram, kram

    SvaraRadera
  4. Klart tanten hänger på.....den sista klänningen för lite äldre.....tack, den vill jag gärna ha!
    Ha nu en skön helg & Kram från mig.

    SvaraRadera
  5. I LOOOOVE IT ALL.....Även om det är lite "tantvarning" på mig...hihi

    Älskade färgen på de gula strumpbyxorna, tror jag har ett par liggandes här (någonstans)i byrån.....Nu ska de fram!!!:)
    Kraaaaam till dig, vännen!:)
    Cia:)

    SvaraRadera
  6. Ååh, så mycket fint!! Fanns en hel del där som gärna skulle få flytta in i min garderob :)

    Första gången jag är inne på din fina blogg och hit kommer jag absolut tillbaka!

    Trevlig Kväll!

    Bella

    SvaraRadera
  7. Kul med lite modevisning! Jag paxar den andra och den sista :o Jag skulle verkligen behöva lite nytt. Hoppas jag hittar något snyggt på MQ-rean som jag ska på imorn. Ha en skön helg! Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Mycket snygga kläder. Dom skulle absolut få plats i min tomma garderob. det hade inte varit fel.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  9. Så mycket snyggt.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  10. Snyggt. Nu blir jag shoppingsugen!

    SvaraRadera
  11. Hej svejs!
    Jag skulle kunna tänka mig alla dom plaggen, helt i min smak o stil...
    Sist du visade din svarta tunika med röda inslag från Kapp Ahl, så blev jag så förtjust så jag köpte en likadan, och den har varit min stora favorit nu i jul! Fniss....

    Tack för fin klädinspiration!
    Många Kramar Therese

    SvaraRadera
  12. Många snygga klänningar som tilltalar mig, var finns de att köpa?

    Kram Helena

    SvaraRadera
  13. Hej Helena och alla andra som funderar över vart kläderna finns att köpa! Klicka på länken jag bifogat i inlägget, då kommer ni till Valeries hemsida, klicka sedan på Retailers så ser ni vart kläderna går att köpa!

    Kraaaaam aka

    SvaraRadera