torsdag 13 januari 2011

UTLOTTNING ReThink Design





Utlottning

I samarbete med ReThink Design tänkte jag ha en "miljösmart" utlottning! Företaget affärsidé är att återanvända material för att göra nya produkter vilket gynnar miljön - kanon! Superfin design och det är extra roligt att det handgjorda sortimentet bara finns i ett begränsat antal - då blir man alltså rätt ensam om att ha grejerna :) 

Jag kommer att dra två vinnare och dessa har möjlighet att välja mellan två olika produkter.



En tygkasse med handtag. Kassens mått är ca 33x37 cm och går att tvätta i 40 grader.

Ni kan också välja...


... ett mobil/iPod-fodral! Den är fodrad och har ett band med tryckknapp.

Båda produkterna är handgjorda varför viss avvikelse från bilden kan förekomma som tex. variationer i tygets mönster. 


Gör följande för att delta:

1 lott:  Lämna en kommentar nedan och skriv att du vill vara med i utlottningen.
2 lotter:  Lämna en kommentar nedankopiera någon av bilderna ovan och klistra in i din egen blogg. Länka sedan till min blogg - A House With A View.

Utlottningen pågår till 26 januari då vinnarna dras!

Obs! Glöm inte att skriva vilken av produkterna du vill vinna!! Skriv också med hur många lotter du deltar!



Lycka Till!!

35 kommentarer:

  1. Vad roligt med en utlottning. Det har jag aldrig varit med på innan :) Jag har länkat det fina mobil-fodralet som jag gärna skulle stoppa min gamla mobil i :) Kram Anna

    SvaraRadera
  2. jag är gärna med i tävlingen.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Oj, vad glad jag blir när jag förstår att du upptäckt denna miljövänliga geniala affärs idé! Underbara saker att handla där....beställt en hel del till våra "kryddor" där! Har själv en kasse...Deltar INTE.
    Önskar dig en skön kväll härliga förståndiga tjej.
    Kram från mig.

    SvaraRadera
  4. Kul med utlottning!!
    Jag vill gärna vara med och håller alla mina tummar för att den fina tygkassen ska flytta hem till mig.
    Kram
    Liselotte

    SvaraRadera
  5. Klart jag vill vara med på utlottning! Vad lustigt, jag som faktiskt letat efter en fin tygkasse :-)! Den här är ju kanonfin!

    Hoppas, hoppas!

    //Babar

    SvaraRadera
  6. Jättefina saker, jag är gärna med. Tar förstås två lotter, men vilken ska jag välja...hmmm, jo det får bli tygkassen!
    Fast jag kan iofs tänka mig mobilfodralet också...

    /maja på färgtrappan

    SvaraRadera
  7. God kväll!

    Jag vill vara med jätte gärna i utlottningen! :)

    Och tack för titten hos mig!
    Jag blir också glad...!

    Visst var tårtfaten fin och jag är glad för den fina presenten!

    Hon vet min goda vän vad jag gillar!

    Ha en fin kväll!

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  8. Jag vill vara meeeeeeeeed! :)

    Önskar dig en trevlig helg! Stor kramen! Maria

    SvaraRadera
  9. Jag ansöker om en lott, jättefina grejer och smart affärsidé.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  10. Hej Aka!
    Jag är gärna med o tävlar o länkar med bild hos mig! Om jag skulle vinna önskar jag mig den fina kassen!

    Ha en trevlig helg!

    kraam Jenny

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Och tack för din rader, alltid kul att få en kommentar! Det värmer!

    Många tittar in men man vet inte vilka eftersom kommentarerna inte är lika många.

    Vilket hlärligt hem ni har! Underbart!

    Önskar dig en fin helg!
    kram Emelie

    SvaraRadera
  12. Kjempefine vesker - jeg tar 1 lodd---
    Ha ei fin helg..
    mj

    SvaraRadera
  13. Åh vilken härlig tävling, jag är gärna med och tävlar! Jag deltar med 2 lotter för jag har länkat i min blogg: http://noonewantsforever.blogspot.com/p/jag-tavlar.html

    Jag skulle vilja vinna ipod fodralet för det behöver jag verkligen! Konstigt nog blir min iphone dränkt av bröstmjölk hela tiden. Haha. Så jag behöver nått som skyddar:)

    Hoppas
    hälsningar
    Erika W

    ps. Delta gärna i tävlingarna på min blogg. Du kan vinna fina priser så som en matstol från babybjörn värde 2000 kr.

    SvaraRadera
  14. Halloj! HUR jag hamnade här vet jag inte. Från någons blogg till en annan och en till igen!
    Vilken rolig utlottning! Jag är gärna med om 1 lott! BÅDA vinsterna är jättefina men om jag väljer så säger jag fodralet!
    Ha det så fint!

    SvaraRadera
  15. Hejsan.
    Att återanvända är det viktigaste vi som lever nu måste tänka på. Jag blev så glad när jag såg din utlottning. Ska gå in och titta på hemsidan till de som gör väskan.
    Som du förstår är det väskan jag väljer OM turen är min.
    Hälsar
    Lena i Kalmar helt utan egen blogg

    lena.idbrant@telia.com

    SvaraRadera
  16. Hej! Jag är gärna med i din utlottning! Tar 2 lotter och länkar till dig. Skulle välja den fina tygkassen om jag vann :)

    SvaraRadera
  17. härliga vinster jag vill gärna vara med och tävla
    kram lolla

    SvaraRadera
  18. Hej
    Jag vill gärna vara med i din fina utlottning och deltar med 2 lotter :)
    H. Sussu

    SvaraRadera
  19. Hej
    Den tygkassen vill jag vinna! Den perfekta skolväskan.
    Är gärna med och tävlar med en lott, förhoppningsvis den vinnande ;o)
    Tack för en inspirerande blogg.

    Johanna

    SvaraRadera
  20. Hej,
    Va kul med en utlottning! Länkar gärna till dig och den fina tygkassen från min blogg. Ha det gott! Kram Anna

    SvaraRadera
  21. Jag tävlar gärna med en lott! Tygkassen vill jag verkligen ha:)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Hei! Jeg tar 1 lodd! ha en in helg! :-)

    SvaraRadera
  23. Javisst är ide´n med att återvända smart!
    Gillar väskan jättemycket, så därför satsar jag på den och tar två lotter! Länkar!
    Mycket fin blogg du har!
    Kommer gärna igen!

    SvaraRadera
  24. Jag uppmuntrar alla som sysslar med återvinning, toppenbra! En tygkassa är otroligt användbar och jag är gärna med i utlottningen. Jag tänker mycket på dig aka och din familj!
    Cecilia

    SvaraRadera
  25. Jag vill absolut vara med i din tävling...hur har jag kunnat missa den? Jag deltar förstås med två lotter och har jag den stora turen att vinna så väljer jag tygkassen :).
    Kramis!

    SvaraRadera
  26. tar gärna en lott, kassen är jättefin!
    varm hälsning fr Tina från en annan Ö...
    ps. är mycket förtjust i din gula dörr

    SvaraRadera
  27. Hej!
    Gillar verkligen din blogg och din energi!!! Vill förstås vara med i utlottningen och vill väldigt gärna vinna den fina tygväskan!!//Maja

    SvaraRadera
  28. Jag är gärna med i utlottningen och vill ha den fina tygväskan om jag vinner. Jag länkar från min blogg, så det blir två lotter, tack!

    Vinterhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  29. Väldigt fina saker. Skulle bli glad om jag hade turen att vinna tygkassen. Må så gott! 1Lott. från Inga-Lill (mail famwarnil@hotmail.com)

    SvaraRadera
  30. Jag önskar mig den fina väskan så jag slipper köpa plastkassar varje gång jag handlar ...ett bidrag till miljön.
    Deltar med 1 lott och hoppas....
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Hej!Tar gärna en lott och tävlar om kassen:)
    Mvh Annelie M
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. HEJ! Jag vill gärna vara med och tävla om kassen.

    Hälsn. Mia

    SvaraRadera
  33. Jag är gärna med och tävlar om mobilfodralet!

    Hälsningar
    Annika Granberg

    SvaraRadera
  34. Vilken trevlig utlottning! Kassen är underbar!! Deltar med en lott.
    Britt
    britt.jonesig@telia.com

    SvaraRadera
  35. Åh, det kanske är försent med jag vill gärna delta!

    SvaraRadera